hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fazekas Ildikó

hirdetés

Fazekas Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Fazekas Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
1998-ban megválasztják az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) főtitkárának. Ekkor sorozatban ő lesz a negyedik, egyben máig legnagyobb hatású, nemzetközileg is jelentős befolyású funkcionáriusa. Tanulmányait 1977-ben fejezte be a Közgazdaságtudományi Egyetemen, ahonnan először a Fővárosi Bútor- és Hangszerkereskedelmi Vállalathoz került, majd 1983-tól a Caolánál dolgozott. 1989-től elkezdett tanítani a Külkereskedelmi Főiskolán. 1991-ben angliai tanulmányutat tett, majd a nemzetközi tapasztalattal visszatérve egyre inkább az foglalkoztatta, hogy a jövő számára egy nemzetközi tudásbázissal rendelkező elitmarketinges generációt neveljen ki.

1995-ben a Nemzetközi Reklámszövetség regionális diákversenyét az ő felkészítésével nyerte meg egy magyar csapat. „Akkor természetes volt az ilyen önszerveződés, mindenki bizonyítani szeretett volna. Furcsa, hogy most ezt mondom, de az én tantárgyaimból nem lehetett négyest kapni, mert akkor ez még cikinek számított” – emlékszik vissza. Csak néhány tanítványa: Somlói Zsolt, Fischer András, Pénzes Anna, Kallós András, Domokos Szilárd, Peresztegi Zoltán, Szilvágyi László vagy Csurgó Balázs. A Külkeren 1999-ig tanított, munkásságának az Indexen külön fórummal tisztelegtek 2001-ben.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogy az üzleti célok soha nem lehetnének fontosabbak a felelősségnél és az erkölcsi normáknál.

„Amikor 1998-ban kineveztek az ÖRT főtitkárának, akkor évi húsz reklámot küldtek el hozzánk előzetes normakontrollra. 2010-ben már nyolcszázat, ami azt jelenti, hogy az önszabályozást a reklámszakma beépítette a mindennapi munkájába” – von mérleget több mint tízéves főtitkári pályájáról. 2005-től az Európai Önszabályozó Reklámszervezet (EASA) alelnöke, 2009-től elnöke, munkájának egy része időközben áttevődött Brüsszelbe. Ezen kívül kiapadhatatlan energiája, állandó jókedve és ennyi idő után is fáradhatatlan optimizmusa teszi őt az elmúlt húsz év egyik legjelentősebb, a magyar marketingkommunikáció szempontjából megkerülhetetlen alakjává.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés