hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fazekas Ildikó

hirdetés

Fazekas Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Fazekas Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
1998-ban megválasztják az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) főtitkárának. Ekkor sorozatban ő lesz a negyedik, egyben máig legnagyobb hatású, nemzetközileg is jelentős befolyású funkcionáriusa. Tanulmányait 1977-ben fejezte be a Közgazdaságtudományi Egyetemen, ahonnan először a Fővárosi Bútor- és Hangszerkereskedelmi Vállalathoz került, majd 1983-tól a Caolánál dolgozott. 1989-től elkezdett tanítani a Külkereskedelmi Főiskolán. 1991-ben angliai tanulmányutat tett, majd a nemzetközi tapasztalattal visszatérve egyre inkább az foglalkoztatta, hogy a jövő számára egy nemzetközi tudásbázissal rendelkező elitmarketinges generációt neveljen ki.

1995-ben a Nemzetközi Reklámszövetség regionális diákversenyét az ő felkészítésével nyerte meg egy magyar csapat. „Akkor természetes volt az ilyen önszerveződés, mindenki bizonyítani szeretett volna. Furcsa, hogy most ezt mondom, de az én tantárgyaimból nem lehetett négyest kapni, mert akkor ez még cikinek számított” – emlékszik vissza. Csak néhány tanítványa: Somlói Zsolt, Fischer András, Pénzes Anna, Kallós András, Domokos Szilárd, Peresztegi Zoltán, Szilvágyi László vagy Csurgó Balázs. A Külkeren 1999-ig tanított, munkásságának az Indexen külön fórummal tisztelegtek 2001-ben.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogy az üzleti célok soha nem lehetnének fontosabbak a felelősségnél és az erkölcsi normáknál.

„Amikor 1998-ban kineveztek az ÖRT főtitkárának, akkor évi húsz reklámot küldtek el hozzánk előzetes normakontrollra. 2010-ben már nyolcszázat, ami azt jelenti, hogy az önszabályozást a reklámszakma beépítette a mindennapi munkájába” – von mérleget több mint tízéves főtitkári pályájáról. 2005-től az Európai Önszabályozó Reklámszervezet (EASA) alelnöke, 2009-től elnöke, munkájának egy része időközben áttevődött Brüsszelbe. Ezen kívül kiapadhatatlan energiája, állandó jókedve és ennyi idő után is fáradhatatlan optimizmusa teszi őt az elmúlt húsz év egyik legjelentősebb, a magyar marketingkommunikáció szempontjából megkerülhetetlen alakjává.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés