hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fazekas Ildikó

hirdetés

Fazekas Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Fazekas Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
1998-ban megválasztják az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) főtitkárának. Ekkor sorozatban ő lesz a negyedik, egyben máig legnagyobb hatású, nemzetközileg is jelentős befolyású funkcionáriusa. Tanulmányait 1977-ben fejezte be a Közgazdaságtudományi Egyetemen, ahonnan először a Fővárosi Bútor- és Hangszerkereskedelmi Vállalathoz került, majd 1983-tól a Caolánál dolgozott. 1989-től elkezdett tanítani a Külkereskedelmi Főiskolán. 1991-ben angliai tanulmányutat tett, majd a nemzetközi tapasztalattal visszatérve egyre inkább az foglalkoztatta, hogy a jövő számára egy nemzetközi tudásbázissal rendelkező elitmarketinges generációt neveljen ki.

1995-ben a Nemzetközi Reklámszövetség regionális diákversenyét az ő felkészítésével nyerte meg egy magyar csapat. „Akkor természetes volt az ilyen önszerveződés, mindenki bizonyítani szeretett volna. Furcsa, hogy most ezt mondom, de az én tantárgyaimból nem lehetett négyest kapni, mert akkor ez még cikinek számított” – emlékszik vissza. Csak néhány tanítványa: Somlói Zsolt, Fischer András, Pénzes Anna, Kallós András, Domokos Szilárd, Peresztegi Zoltán, Szilvágyi László vagy Csurgó Balázs. A Külkeren 1999-ig tanított, munkásságának az Indexen külön fórummal tisztelegtek 2001-ben.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogy az üzleti célok soha nem lehetnének fontosabbak a felelősségnél és az erkölcsi normáknál.

„Amikor 1998-ban kineveztek az ÖRT főtitkárának, akkor évi húsz reklámot küldtek el hozzánk előzetes normakontrollra. 2010-ben már nyolcszázat, ami azt jelenti, hogy az önszabályozást a reklámszakma beépítette a mindennapi munkájába” – von mérleget több mint tízéves főtitkári pályájáról. 2005-től az Európai Önszabályozó Reklámszervezet (EASA) alelnöke, 2009-től elnöke, munkájának egy része időközben áttevődött Brüsszelbe. Ezen kívül kiapadhatatlan energiája, állandó jókedve és ennyi idő után is fáradhatatlan optimizmusa teszi őt az elmúlt húsz év egyik legjelentősebb, a magyar marketingkommunikáció szempontjából megkerülhetetlen alakjává.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés