hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fazekas Ildikó

hirdetés

Fazekas Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Fazekas Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
1998-ban megválasztják az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) főtitkárának. Ekkor sorozatban ő lesz a negyedik, egyben máig legnagyobb hatású, nemzetközileg is jelentős befolyású funkcionáriusa. Tanulmányait 1977-ben fejezte be a Közgazdaságtudományi Egyetemen, ahonnan először a Fővárosi Bútor- és Hangszerkereskedelmi Vállalathoz került, majd 1983-tól a Caolánál dolgozott. 1989-től elkezdett tanítani a Külkereskedelmi Főiskolán. 1991-ben angliai tanulmányutat tett, majd a nemzetközi tapasztalattal visszatérve egyre inkább az foglalkoztatta, hogy a jövő számára egy nemzetközi tudásbázissal rendelkező elitmarketinges generációt neveljen ki.

1995-ben a Nemzetközi Reklámszövetség regionális diákversenyét az ő felkészítésével nyerte meg egy magyar csapat. „Akkor természetes volt az ilyen önszerveződés, mindenki bizonyítani szeretett volna. Furcsa, hogy most ezt mondom, de az én tantárgyaimból nem lehetett négyest kapni, mert akkor ez még cikinek számított” – emlékszik vissza. Csak néhány tanítványa: Somlói Zsolt, Fischer András, Pénzes Anna, Kallós András, Domokos Szilárd, Peresztegi Zoltán, Szilvágyi László vagy Csurgó Balázs. A Külkeren 1999-ig tanított, munkásságának az Indexen külön fórummal tisztelegtek 2001-ben.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogy az üzleti célok soha nem lehetnének fontosabbak a felelősségnél és az erkölcsi normáknál.

„Amikor 1998-ban kineveztek az ÖRT főtitkárának, akkor évi húsz reklámot küldtek el hozzánk előzetes normakontrollra. 2010-ben már nyolcszázat, ami azt jelenti, hogy az önszabályozást a reklámszakma beépítette a mindennapi munkájába” – von mérleget több mint tízéves főtitkári pályájáról. 2005-től az Európai Önszabályozó Reklámszervezet (EASA) alelnöke, 2009-től elnöke, munkájának egy része időközben áttevődött Brüsszelbe. Ezen kívül kiapadhatatlan energiája, állandó jókedve és ennyi idő után is fáradhatatlan optimizmusa teszi őt az elmúlt húsz év egyik legjelentősebb, a magyar marketingkommunikáció szempontjából megkerülhetetlen alakjává.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés