hirdetés
hirdetés
hirdetés

Faragatlan hollywoodi rendező osztja ki a járókelőket a Nyugatinál

Bátor színészjelölteket keres a virtuális Michael Curtiz a villamosmegállóban.

hirdetés

Michael Curtiz igazi hollywoodi legenda, aki a Casablanca rendezésével öröke beírta magát a filmtörténelembe. Mégis kevesen tudják róla, hogy magyar származású, arról pedig még kevesebben tudnak, hogy munkájában a maximumra törekedett, színészeivel gyakran modortalanul és agresszíven viselkedett, de filmjeit szinte kivétel nélkül sikerre vitte.

A Laboratory Group kreatív ügynökséget Topolánszky Tamás Yvan, a rendezőről készült életrajzi film, a Curtiz - a a magyar, aki felforgatta Hollywoodot című film rendezője és Sümeghy Claudia, a film producere kereste meg az együttműkődés lehetőségével. Ebből az partnerségből született egy interaktív citylight, amelynek segítségével az alkotók Curtiz megosztó karakterét szeretnék közelebb hozni a közönséghez.

A mozgásérzékelős citylight a 4-es és 6-os villamos Nyugati téri megállójában található, ahol a várakozókat a rendezői székén ülő Curtiz reggel 6 és este 23 óra között kiszólásaival szórakoztatja. A bátrabbak a plakát előtti casting feliratra állva egy különleges szereplőválogatás élményét élhetik át, éjjel pedig a rendező dorgálásában részesülnek, amiért megzavarják a pihenésben.

A kivitelezésben a JCDecaux és a JUNO11 Pictures produkciós ház segített. A JUNO11 Pictures gyártásában készült film számos nemzetközi fesztiválon szerepelt és a 42. Montreali Filmfesztiválon fődíjat nyert. Szeptember 12-től közel 40 hazai mozi tűzi műsorára Budapesten és vidéken.

Alkotók

Kreatívigazgató:
Haszon Sándor

Art Director:
Haszon Sándor
Topolánszky Tamás Yvan

Szövegíró:
Szénássy Alex
Topolánszky Tamás Yvan
Bak Zsuzsanna
Haszon Sándor

Designer:
Valach Endre

Film produkció:
JUNO 11 Pictures

Producer:
Sümeghy Claudia

Utómunka:
Katona Vivien

Produkciós cég:
JCDecaux

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés