hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook-ízű fagyit csináltak

Facebook-ízű fagyit csinált egy cukrász testvérpár a horvátországi Murter szigetén található Tisnóban. 

hirdetés

A Valentino Ice Shop egyik tulajdonosának, Admir Alilnak akkor jutott eszébe az ötlet, amikor látta, hogy 15 éves lánya folyamatosan a közösségi oldalon lóg, ezért úgy gondolta a többi Facebook-függő is lecsapna az új fagyira - írja a Mashable.

A fagyi receptjében semmi különös nincs: kék színű sziruppal öntöttek le vaníliafagylaltot, majd az egész tetejébe egy Facebook-logót tettek. Egy tölcsér egy euróba kerül, és annak ellenére, hogy a jégkrém egyáltalán nem különleges, rögtön sláger lett a szigeten. Látszik, mekkora hívóereje van ma a Facebooknak, még akkor is, ha egy kis szigeten, fagylalt képében jelenik meg.

A testvérpár, elmondásuk szerint, nem lépett kapcsolatba a Facebook-tulajdonos Mark Zuckerberggel a logó használatának kérdésében.

(forrás: Mashable)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hülyeség ízben is kéne csinálni.
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés