hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook-aktivitások a Saatchitól

A Gödörnél kézzel készített Facebook-üzenőfalat állított fel a Saatchi a T-Mobile számára, míg a kollégáknak belső háziversenyt hirdetett rajongói oldalak készítésére.

hirdetés

Két Facebook-aktivitásba kezdett bele a Saatchi budapesti irodája. Ahogy már az Addict is megírta, az Erzsébet téren, a Gödörnél egy kézzel készített Facebook-üzenőfalat állítottak fel a T-Mobile számára, amivel a vállalat mobilnet használatát és a Domino Net csomagját népszerűsítik.



Forrás: T-Mobile 

Az akció a T-Mobile Facebook az utcán csoportjára épül, és az oda feltöltött üzeneteket grafikusok írják fel kézzel az „analóg” Facebook-oldalra a felhasználók profilképeit pedig lerajzolják. A munkafolyamat lifestreamen is követhető. Jelenleg 6500 követője van a csoportnak.

A Saatchi másik facebookos munkája a kollégáknak szóló háziverseny, ami arról szól, hogy minden saatchis kollégának egy csoportot kellett létrehoznia a közösségi portálon. A legtöbb rajongóval rendelkező és a legötletesebbnek ítélt oldal létrehozója az augusztus 31-én lezáruló játékban egy mobiltelefont kap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés