hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook-aktivitások a Saatchitól

A Gödörnél kézzel készített Facebook-üzenőfalat állított fel a Saatchi a T-Mobile számára, míg a kollégáknak belső háziversenyt hirdetett rajongói oldalak készítésére.

hirdetés

Két Facebook-aktivitásba kezdett bele a Saatchi budapesti irodája. Ahogy már az Addict is megírta, az Erzsébet téren, a Gödörnél egy kézzel készített Facebook-üzenőfalat állítottak fel a T-Mobile számára, amivel a vállalat mobilnet használatát és a Domino Net csomagját népszerűsítik.



Forrás: T-Mobile 

Az akció a T-Mobile Facebook az utcán csoportjára épül, és az oda feltöltött üzeneteket grafikusok írják fel kézzel az „analóg” Facebook-oldalra a felhasználók profilképeit pedig lerajzolják. A munkafolyamat lifestreamen is követhető. Jelenleg 6500 követője van a csoportnak.

A Saatchi másik facebookos munkája a kollégáknak szóló háziverseny, ami arról szól, hogy minden saatchis kollégának egy csoportot kellett létrehoznia a közösségi portálon. A legtöbb rajongóval rendelkező és a legötletesebbnek ítélt oldal létrehozója az augusztus 31-én lezáruló játékban egy mobiltelefont kap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés