hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook - támadják a reklámok miatt

Adatvédelmi szakemberek és internetezők tiltakoztak a Facebook reklámmal kapcsolatos kísérlete ellen - írja az Sg.hu. A közösségi portál két hete engedélyezte a cégeknek, hogy feltérképezzék a regisztrált tagok vásárlási szokásait. Az adattárolás beszüntetésére online petíciót is indítottak.
hirdetés
A Facebook-tagok online mozijegy-, könyv- és ajándékvásárlási szokásainak feltérképezésére nyílt lehetőségük a cégeknek azt követően, hogy az üzemeltetők kísérleti jelleggel megnyitották előttük a portált. 

A regisztrál tagok képernyőjén minden internetes vásárlás után egy kis ablak jelenik meg,  amelyben arról tájékoztatják őket, hogy a tranzakciót feljegyezték és a rögzített adatokat reklámcélokra használják fel. Ugyan a közösségi portál működtetői minden egyes esetben a felhasználók beleegyezését kérik, azonban az egész folyamat túl gyors, hiszen az ablak mindössze 20 másodpercig látható, utána eltűnik. Ez azt jelenti, hogy sok embernek még arra sincs ideje, hogy tanulmányozza a megjelenített információkat, emiatt inkább automatikusan elfogadják a tájékoztatókat.

A megoldás miatt a Faceobookot számos bírálat érte internetezőktől és adatvédelmi szakemberektől, valamint egy amerikai civil szervezettől, az Electronic Frontier Foundation-től (EFF) is. A MoveOn polgárjogi csoport pedig online petíciót is indított az adattárolás beszüntetésére, hiszen az sérti a látogatók személyes jogait. A tiltakozó levelet eddig háromezer regisztrált tag írta alá. A közösségi portál egyik szóvivője megvédte az eljárást, mert az oldal továbbra is ingyenes, vagyis a reklámok miatt a felhasználóknak nem kell plusz díjakat fizetniük.
(forrás: SG.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés