hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook - célzott hirdetésekkel tervez

A Facebook amerikai alapítású képmegosztó és közösségi hálózat olyan hirdetési rendszer bevezetését tervezi, amely a felhasználók által megadott adatok alapján lehetővé teszi a célzott kampányokat. A célzott hirdetések nem bannerként, hanem „hírként” jelennének meg a személyes kezdőlapokon - írja a BrandRepublic.
hirdetés
A mintegy hatmillió felhasználóval rendelkező Facebook új hirdetési szolgáltatása azt ajánlja a hirdetőknek, hogy a felhasználók által megjelölt preferenciák - a szabadidő-eltöltéstől kezdve a kedvenc zenékig - és személyes adatok alapján válogatva helyezhetik el hirdetéseiket.

A Facebook az új szolgáltatás egy alapváltozatát már az év végén be akarja vezetni.

Az új típusú, célzott hirdetések nem a megszokott, banneres formában jelennek majd meg a képernyő szélén, hanem az egyes felhasználók kezdőoldalának hírsávjában lesznek láthatóak.

Augusztus folyamán több hirdető, például a Vodafone, a First Direct és a brit Központi Tájékoztatási Hivatal (Central Office of Information) is visszavonta hirdetéseit a Facebook.com-ról, miután azok a Brit Nemzeti Párt (British National Party) profilján is megjelentek. A Facebook az eset nyomán kidolgozott egy olyan rendszert, amellyel a hirdetők korlátozhatják, szűrhetik saját hirdetéseik megjelenését az oldalon. A tervezett rendszerrel már ennél is pontosabban, kimondottan a célközönség felé irányíthatják a reklámokat a nemzetközi hirdetők.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés