hirdetés
hirdetés
hirdetés

Facebook - célzott hirdetésekkel tervez

A Facebook amerikai alapítású képmegosztó és közösségi hálózat olyan hirdetési rendszer bevezetését tervezi, amely a felhasználók által megadott adatok alapján lehetővé teszi a célzott kampányokat. A célzott hirdetések nem bannerként, hanem „hírként” jelennének meg a személyes kezdőlapokon - írja a BrandRepublic.
hirdetés
A mintegy hatmillió felhasználóval rendelkező Facebook új hirdetési szolgáltatása azt ajánlja a hirdetőknek, hogy a felhasználók által megjelölt preferenciák - a szabadidő-eltöltéstől kezdve a kedvenc zenékig - és személyes adatok alapján válogatva helyezhetik el hirdetéseiket.

A Facebook az új szolgáltatás egy alapváltozatát már az év végén be akarja vezetni.

Az új típusú, célzott hirdetések nem a megszokott, banneres formában jelennek majd meg a képernyő szélén, hanem az egyes felhasználók kezdőoldalának hírsávjában lesznek láthatóak.

Augusztus folyamán több hirdető, például a Vodafone, a First Direct és a brit Központi Tájékoztatási Hivatal (Central Office of Information) is visszavonta hirdetéseit a Facebook.com-ról, miután azok a Brit Nemzeti Párt (British National Party) profilján is megjelentek. A Facebook az eset nyomán kidolgozott egy olyan rendszert, amellyel a hirdetők korlátozhatják, szűrhetik saját hirdetéseik megjelenését az oldalon. A tervezett rendszerrel már ennél is pontosabban, kimondottan a célközönség felé irányíthatják a reklámokat a nemzetközi hirdetők.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés