hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fábián Juli énekel a Multipont reklámban

Imázskampánnyal jelentkezik a megújult Multipont Program. A Café Creative Budapesten forgatott és 3D-animációt is használ. Premier és így készült.

hirdetés

Megújul az eddig csak bankkártya alapú Multipont Program: a vásárlások után járó pontok gyűjtési és beváltási módja, valamint az azonnali kedvezmények folyószámlanyitás nélkül is elérhetővé válnak. Ezt a megújult törzsvásárlói programot a Multipont egy integrált kampánnyal mutatja be. A reklámfilm a Kreatívon debütál elsőként, estétől pedig televízióban is adásba kerül.

A szpot célja az ismertségépítésen túl, hogy felvázolja a pontgyűjtésben és –beváltásban, valamint a törzsvásárlói program kedvezményeiben rejlő lehetőségeket, ezen kívül a partneri hálózatot is bemutatja.

A Budapesten forgatott jelenetekhez 3D animáció társul, a filmben Fábián Juli & Zoohacker ’Girly’ című slágere szól. A film képi kulcsmotívuma a pontokból szerveződő lépcső, és eköré épül a kampány többi eleme is, a partnerüzletekben kihelyezett POS-ektől az interaktív online megoldásokig. A törzsvásárlói programmal egyidőben a Multipont weboldala is megújult.

A Multipont Program kreatívügynöksége a Café Creative.

Stáblista
Kreatívigazgató: Sallai Ervin
Rendező: Varga Tibor
Operatőr:Erdély Mátyás
Producer: Hutlassa Tamás
Gyártásvezető: Fixek Eszter
Utómunka koordinátor: Józsa László
Art director: Kocsis Petra
Account director: Doleschall Szandra
Szövegíró: Oláh Szofi
Senior account manager: Németh Anna
Multipont marketingvezető: Grexa Liliána

A törzsvásárlói program két alapítója a Mol és az OTP Bank, kiemelt partnerei pedig  a CBA, a Baumax, az Extreme Digital, a Dockyard, a Bambini és a Gulliver.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés