hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezzel az okosórával nem téveszted szem elől a nagymamát és nagypapát

Komplex tarifaszolgáltatással elérhető, kifejezetten az idősebb generációk számára kialakított okosórát dobott piacra a Vodafone. A Vodafone Senior Okosóra egy hálózatba kapcsolt (IoT – Dolgok Internete) eszköz, melynek segítségével a közlés szerint bármikor elérhetők az idős rokonok, és ők is elérhetik hozzátartozóikat. Az órával kezdeményezhetők és fogadhatók hanghívások, további funkciói között megtalálható a helymeghatározás, lépésszámlálás, de a vérnyomás- és pulzusmérés is. Ezen felül a rajta található SOS gomb segítségével vészjelzés is indítható, így az óra viselője szükség esetén azonnal értesítheti hozzátartozóját.

hirdetés

„A Vodafone tavaly dobta piacra a Kid Gyerekórát, amely a telekommunikációs piacon az első, teljes körű szolgáltatást kínáló lakossági IoT termék volt. Ezt követi most a Senior Okosóra, amellyel idén kiegészül okoseszköz-portfóliónk” – nyilatkozta Carra Anita, a Vodafone lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. – „Ezzel az újítással szeretnénk megmutatni, hogy a család minden tagjának van egy okos megoldásunk, amelyekkel ügyfeleink nagyobb biztonságban tudhatják szeretteiket.”

Az eszköz funkciói és a viselő személy adatai az órával folyamatos összeköttetésben álló Private Sentinel web- és mobilapplikáción keresztül egyaránt elérhetők. A mobilalkalmazáson keresztül követhető az óra töltöttségi szintje, a viselő aktuális tartózkodási helye, a mért lépések száma, indítható vérnyomás- és pulzusmérés, valamint ellenőrizhetők az evvel kapcsolatos legutóbbi adatok is. Ezen kívül az előzetesen beállított számra hívások indíthatók, valamint vészhelyzetben vagy az előre kijelölt biztonsági zóna elhagyása esetén az óra értesítést küld az alkalmazás használójának.

A webes felületen keresztül állítóható be a biztonsági zóna, valamint a vészhelyzet esetén értesítendő telefonszámok és e-mail címek. Az SOS gomb hosszú megnyomására az eszköz három darab telefonszámra küld SMS-t, valamint 10 e-mailcímre küld e-mailt az előre megadott szöveggel. Mindemellett az okosóra riasztáskor egy előre megadott telefonszámot automatikusan is felhív, így vészhelyzet esetén biztosan célba ér az üzenet.

A Vodafone Senior Okosórája egy komplex tarifaszolgáltatással elérhető, kifejezetten időseknek szánt IoT óra. Fontos tudni azonban, hogy a Senior Okosóra nem orvostechnikai eszköz, az általa mért adatok csupán tájékoztató jellegű információt adnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés