Ezzel a vezeték nélküli fülessel akár egy fát is ültethetsz

Ha valaki legalább annyira szereti a Földet, mint a zenét, akkor az most a kettőt kombinálva akár tehet is érte. Legalábbis a Marley-ház egy újabb zöld, vezetéknélküli fülest tervezett, amellyel ezúttal még jótékonykodni is lehet.

Néhány hete dobta piacra legújabb vezeték nélküli fülesét az egyébként is környezetbarát fókuszú House of Marley, vagyis Bob Marley fiának a cége. A céget Rohan Marley alapította 2010-ben, aki apja természetszeretetét azóta is különböző audiokellékek, fejhallgatók és hangfalak formájában igyekszik megőrizni és formába önteni. Ezeket ugyanis nemcsak jó minőségük, de környezetbarát alapanyagaik miatt is sokan keresik. A gyártás során igyekeznek betartani az etikai és környezetvédelmi szabályokat, és közben persze fogyasztóik kívánságaira is gondosan figyelnek. Ezúttal például egy bluetooth-szos Uprise nevű, vezeték nélküli fülhallgatót terveztek, amely kizárólag újrahasznosított, természetes anyagból készült, amolyan "vállalható alternatívájaként a fülesekre is jellemző műanyagtengernek" - idézi cikkében a cég alapítóját a Digital Trends.

Az Uprise farost szálakból és újrahasznosított polipropilén kompozitból készült, a két fülpárnát összekötő vezetékét pedig szintén újrahasznosított orvosi szilikonnal burkolták be. Klasszikus, háromgombos kezelőfelületét mikrofonnal látták el, vagyis ugyanúgy lehet vele hívásokat fogadni, mint bármely más hasonló fülesen. De közben gondoltak a futókra is, ezért kialakításakor figyeltek arra, hogy edzés közben az egymás után guruló izzadtságcseppek próbáját is állja. Az akkumulátora nyolc órás lejátszási időt bír, ha pedig lemerült, egy micro USB-kábellel tölthető újra. Jár hozzá egy szintén újrahasznosított anyagból készült kis tasak, amelyet így együtt 80 dollárért lehet megszerezni.

A Marley-ház egyébként nemrég összeállt a One Tree Planted civil szervezettel is, amely ha tehetné, az egész világot erdőkkel ültetné tele. De mivel nem teheti, ezért azon dolgozik, hogy minél több fát megmentsen a kivágástól, és minél több céget meggyőzzön arról, hogy termékei eladásából néhány százalékot erdőtelepítésre áldozzon. Marley-ék szó nélkül csatlakoztak a kezdeményezéshez: minden egyes eladott fülesük után egy-egy dollárt a zöld szervezetnek utalnak, az összegyűlt pénzből pedig Kaliforniában, Kanadában és Indonéziában terveznek dús lomkoronájú fákat ültetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus