Ezzel a vezeték nélküli fülessel akár egy fát is ültethetsz

Ha valaki legalább annyira szereti a Földet, mint a zenét, akkor az most a kettőt kombinálva akár tehet is érte. Legalábbis a Marley-ház egy újabb zöld, vezetéknélküli fülest tervezett, amellyel ezúttal még jótékonykodni is lehet.

Néhány hete dobta piacra legújabb vezeték nélküli fülesét az egyébként is környezetbarát fókuszú House of Marley, vagyis Bob Marley fiának a cége. A céget Rohan Marley alapította 2010-ben, aki apja természetszeretetét azóta is különböző audiokellékek, fejhallgatók és hangfalak formájában igyekszik megőrizni és formába önteni. Ezeket ugyanis nemcsak jó minőségük, de környezetbarát alapanyagaik miatt is sokan keresik. A gyártás során igyekeznek betartani az etikai és környezetvédelmi szabályokat, és közben persze fogyasztóik kívánságaira is gondosan figyelnek. Ezúttal például egy bluetooth-szos Uprise nevű, vezeték nélküli fülhallgatót terveztek, amely kizárólag újrahasznosított, természetes anyagból készült, amolyan "vállalható alternatívájaként a fülesekre is jellemző műanyagtengernek" - idézi cikkében a cég alapítóját a Digital Trends.

Az Uprise farost szálakból és újrahasznosított polipropilén kompozitból készült, a két fülpárnát összekötő vezetékét pedig szintén újrahasznosított orvosi szilikonnal burkolták be. Klasszikus, háromgombos kezelőfelületét mikrofonnal látták el, vagyis ugyanúgy lehet vele hívásokat fogadni, mint bármely más hasonló fülesen. De közben gondoltak a futókra is, ezért kialakításakor figyeltek arra, hogy edzés közben az egymás után guruló izzadtságcseppek próbáját is állja. Az akkumulátora nyolc órás lejátszási időt bír, ha pedig lemerült, egy micro USB-kábellel tölthető újra. Jár hozzá egy szintén újrahasznosított anyagból készült kis tasak, amelyet így együtt 80 dollárért lehet megszerezni.

A Marley-ház egyébként nemrég összeállt a One Tree Planted civil szervezettel is, amely ha tehetné, az egész világot erdőkkel ültetné tele. De mivel nem teheti, ezért azon dolgozik, hogy minél több fát megmentsen a kivágástól, és minél több céget meggyőzzön arról, hogy termékei eladásából néhány százalékot erdőtelepítésre áldozzon. Marley-ék szó nélkül csatlakoztak a kezdeményezéshez: minden egyes eladott fülesük után egy-egy dollárt a zöld szervezetnek utalnak, az összegyűlt pénzből pedig Kaliforniában, Kanadában és Indonéziában terveznek dús lomkoronájú fákat ültetni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók