hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezt láttuk a Brain Baron

Műfüves padló, hihetetlen mennyiségű szobanövény, ülőpárnák, babzsákok, mindent felülmúló vetítéstechnika, elképesztő mennyiségű érdeklődő fiatal, előadások a jövőről és mindenki angolul beszél. Nagyjából ezzel a felsorolással le lehet írni, hogy milyen volt a 2018-as Brain Bar jövőfesztivál, amit a szervezők idén a Corvinus Egyetem épületébe és környékére költöztettek az Akváriumból.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Pál Zsombor, főszerkesztő
a szerző cikkei

Adorján Viktor
a szerző cikkei

Román Balázs, kreatív tartalmi vezető, Starski
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Mészáros Lúcia divattervezte az ügynökség egyenruháit. Képsorozat és werkfilm készült róla.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!