hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/1

Ezt hozta a Reklámjézus

Tűrhető MinDig TV hirdetések, művészi portrékkal illusztrált Szerencsejáték kreatívok, külföldről honosított Audi szpot, gyomorbarát Activia, Burn, UPC, hajzselé. Átlagos karácsonyi reklámhalmaz a TNS Media Intelligence és a Kreatív Online legújabb kampányjelentésében.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!
 
Porsche Hungaria: Audi Q5
Hirdető: Porsche Hungaria
Márka:  Audi Q5
Reklámügynökség: Heimat Agentur, Sylva
Médiaügynökség: Initiative Média, Porsche Hungaria médiaosztály, MediaCom
Dátum: 12.01. Közterület, tévé, sajtó, Internet




Coca-Cola Magyarország: Burn
Hirdető: Coca-Cola Magyarország
Márka: Burn
Reklámügynökség: Mátrix – külföldről honosítva
Médiaügynökség: Starcom
Dátum: 12.25. sajtó



Danone: Activia
Hirdető: Danone
Márka: Activia
Reklámügynökség: Young & Rubicam
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 12.15. tévé



Digi: TV, internet, telefon
Hirdető: Digi
Márka: Digi
Reklámügynökség: Hammer Advertising
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum: 12.08. tévé




Schwarzkopf: get2b
Hirdető: Henkel
Márka: get2b
Reklámügynökség: BBDO
Médiaügynökség: OMD Hungary
Dátum: 12.01., tévé



Antenna Hungária: MinDig Tv
Hirdető: Antenna Hungária
Márka: MinDig Tv
Reklámügynökség: Well
Médiaügynökség: Mindshare
Dátum: 12.30., sajtó




Nestlé: Nescafé 3 in 1
Hirdető: Nestlé
Márka: Nescafé Gold 3 in 1
Reklámügynökség: McCann Erickson
Médiaügynökség: Zenith Optimedia
Dátum: 12.15, tévé



OMV: Alpesi Dízel
Hirdető: OMV
Márka: Alpesi Dízel
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: Vizeum, Matrix Media
Dátum: 12.11., tévé, rádió



Provident gyorskölcsön
Hirdető: Provident
Márka: Gyorskölcsön
Reklámügynökség: Rapp Collins
Médiaügynökség: Panmedia
Dátum: 12.14., tévé



Szerencsejáték
Hirdető: Szerencsejáték
Márka: Szerencsejáték
Reklámügynökség: Carbon Group
Médiaügynökség: Berg Média
Dátum: 12.13., sajtó





UPC: kábeltévé, internet, telefon
Hirdető: UPC
Márka: kábeltévé, internet, telefon és ünnepi kampány
Reklámügynökség: Laboratory Ideas
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 12.11., tévé, sajtó



 
Vodafone: karácsonyi promóció
Hirdető: Vodafone
Márka: Karácsonyi promóció
Reklámügynökség: DDB
Médiaügynökség: OMD Hungary
Dátum: 12.13., tévé


Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Az otthoni oktatást pedig a történelmi témájú bookazinek ingyenessé tételével támogatja a kiadó.

Team Visa olimpikonokkal forgatott házi videókkal helyettesítik az elhalasztott olimpia miatt kieső kreatívokat. 

A Curb Your Enthusiasm (Félig üres) főszereplője nem hazudtolta meg magát.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés