hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányjelentés 2009/1

Ezt hozta a Reklámjézus

Tűrhető MinDig TV hirdetések, művészi portrékkal illusztrált Szerencsejáték kreatívok, külföldről honosított Audi szpot, gyomorbarát Activia, Burn, UPC, hajzselé. Átlagos karácsonyi reklámhalmaz a TNS Media Intelligence és a Kreatív Online legújabb kampányjelentésében.
hirdetés

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!
 
Porsche Hungaria: Audi Q5
Hirdető: Porsche Hungaria
Márka:  Audi Q5
Reklámügynökség: Heimat Agentur, Sylva
Médiaügynökség: Initiative Média, Porsche Hungaria médiaosztály, MediaCom
Dátum: 12.01. Közterület, tévé, sajtó, Internet




Coca-Cola Magyarország: Burn
Hirdető: Coca-Cola Magyarország
Márka: Burn
Reklámügynökség: Mátrix – külföldről honosítva
Médiaügynökség: Starcom
Dátum: 12.25. sajtó



Danone: Activia
Hirdető: Danone
Márka: Activia
Reklámügynökség: Young & Rubicam
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 12.15. tévé



Digi: TV, internet, telefon
Hirdető: Digi
Márka: Digi
Reklámügynökség: Hammer Advertising
Médiaügynökség: nincs adat
Dátum: 12.08. tévé




Schwarzkopf: get2b
Hirdető: Henkel
Márka: get2b
Reklámügynökség: BBDO
Médiaügynökség: OMD Hungary
Dátum: 12.01., tévé



Antenna Hungária: MinDig Tv
Hirdető: Antenna Hungária
Márka: MinDig Tv
Reklámügynökség: Well
Médiaügynökség: Mindshare
Dátum: 12.30., sajtó




Nestlé: Nescafé 3 in 1
Hirdető: Nestlé
Márka: Nescafé Gold 3 in 1
Reklámügynökség: McCann Erickson
Médiaügynökség: Zenith Optimedia
Dátum: 12.15, tévé



OMV: Alpesi Dízel
Hirdető: OMV
Márka: Alpesi Dízel
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: Vizeum, Matrix Media
Dátum: 12.11., tévé, rádió



Provident gyorskölcsön
Hirdető: Provident
Márka: Gyorskölcsön
Reklámügynökség: Rapp Collins
Médiaügynökség: Panmedia
Dátum: 12.14., tévé



Szerencsejáték
Hirdető: Szerencsejáték
Márka: Szerencsejáték
Reklámügynökség: Carbon Group
Médiaügynökség: Berg Média
Dátum: 12.13., sajtó





UPC: kábeltévé, internet, telefon
Hirdető: UPC
Márka: kábeltévé, internet, telefon és ünnepi kampány
Reklámügynökség: Laboratory Ideas
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 12.11., tévé, sajtó



 
Vodafone: karácsonyi promóció
Hirdető: Vodafone
Márka: Karácsonyi promóció
Reklámügynökség: DDB
Médiaügynökség: OMD Hungary
Dátum: 12.13., tévé


Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés