Ezt a kormányra erősíthető kütyüt a zöld bringások fogják szeretni

Az újgenerációs, kormányra ültetett miniasszisztens új funkciókkal tér vissza, így a mobilos applikációra csatlakoztatva most már számos adatot is kiír kerek szerkentyűjének kijelzőjére. Ráadásul a nap végén azt is megmutatja, hogy mennyivel kisebb CO2-lábnyomot hagytunk a Földön, mintha ugyanazt az utat négy- vagy több keréken tettük volna meg. 

A SmartHalo ötletét még 2015-ben egy tucatnyi lelkes bringás álmodta meg, és akkoriban ezt az álmukat egy Kickstarter-kampány keretében valóra is tudták váltani. Így aztán néhány éve már kapható az az intelligens kerékpár kiegészítő, ami mobilra csatlakoztatva egyben kínál navigációt, automata világítást, riasztót és fitneszfunkciót. A srácok mögöttes célja azonban továbbra sem változott, szabadidejükben még mindig azzal foglalkoznak, hogyan tudják ezt az eszközt még több funkcióval felszerelni, és használóik segítségével a környezeti ártalmaktól is megvédeni az egyre sérülékenyebb bolygónkat. 

Így aztán megszületett a kormányra rögzíthető eszköz második generációja, amely már egy OLED-kijelzőt is kapott, és amely már egy csomó adatot is képes megjeleníteni, köztük a sebességet, az időt, a megtett utat és az elégetett kalóriaszámot. Ezek közül az ujjunk érintésével jobbra vagy balra tologatva választhatjuk ki, hogy melyik adatot szeretnénk látni.

 

 

És bár az időjárásról, a WhatsApp, a Messenger vagy a munkahelyi Facebook-ként emlegetett Slac alkalmazás értesítéseiről is küld egy jelzést, sőt, a telefonhívást is kijelzi névvel együtt – mindezt csak villogva teszi, hogy ne vonja el a kerékpáros figyelmét a közlekedéstől. De építettek bele egy jutalmazó funkciót is, amely a nap végén azzal a jó érzéssel tölti el a bringázót, hogy a hozzá kötött mobilos applikációban megnézheti, a tekerésével aznap mekkora széndioxid-adagtól óvta meg bolygónk levegőjét.

Összességében a navigáció kérdését ebben a verzióban sem bonyolították tovább, azonban a színes fénygyűrű már méterre pontosan kijelzi, hogy az applikációba betáplált célállomás milyen messze van még, vagy, hogy mikor, merre kell kanyarodni. A célba érkezést pedig a kijelző apró fényeinek teljes, zöld körben villogással jelzi.

 

Az új SmartHalo azonban már egy nagyobb teljesítményű LED-lámpát kapott, amely szürkületben és induláskor automatikusan bekapcsol, és ugyanígy ki is alszik a fénye, amint megáll alatta a bringa. Aztán tovább fejlesztették benne a lopásgátló zárrendszert és a riasztót is, amely egyből érzékeli, ha valaki babrál a kormánnyal, és ilyenkor 110 decibeles hangerővel kezd szirénázni. Az eszköz akkumulátora egyébként három hétig bírja egyetlen feltöltéssel, ha naponta egy-egy órát használjuk tekerés közben; az USB-n keresztüli töltéséhez pedig egy HaloKey névre keresztelt kulcsot csomagolnak mellé, amivel ezt a kis kerek szerkezetet levehetjük a bicikliről.

A SmartHalo legelső szériájából az Apple segítségével több mint 70 országban 25 000 darabot adtak el a srácok, és ahogy a most futó közösségi finanszírozós kampányoldalukat nézzük, szinte biztosak lehetünk abban is, hogy év végére már nem 134 kanadai dollárért (28 ezer forint) fogjuk tőlük megrendelni ezt a felokosított, kormányra ültetett miniasszisztenst.

 A sorozatot a Telenor támogatja. 

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!