hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Ezeknek se adnék CSOK-ot”

Negatív kommentekkel népszerűsíti a Modern család új évadát a Comedy Central.

hirdetés

Talán Jimmy Kimmel és a Mean Tweets (a sorozat, mikor a sztárok őket alázó posztokat olvasnak fel) indíthatta útjára azt a trendet, hogy az elmúlt években a cégek előszeretettel csinálnak poént és kampányt a termékeikre érkező becsmérlő, trollkodó kommentekből. Ehhez a recepthez nyúlt most a Comedy Central és a Viacom a Modern család 10. évada promózáshoz. A reklám üzenete, hogy ha a konzervatívabb beállítottságú nézőket kiakasztja a műsor, te biztos imádni fogod. Ehhez pedig olyan beszólásokat vonultatnak fel a kampányban, mint például a „kihúztam a tévéújságból”, „az én időmben nem mutogatták az abnormálisakat a tévében” vagy „erkölcsi no go zóna”.

A kampányról küldött bejelentőből az is kiderül, hogy az on-air reklámszpot és metróposzterek mellett több online videó is készül az új évad népszerűsítésére.

Az alkotók

Megbízói oldal:

Megbízó: VIACOM International Hungary Kft.
Marketingigazgató: Daniel Reszka
Senior Marketing Manager: Nikolits Dóra
PR igazgató: Szűcs László
PR Manager: Veres Katinka

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Brightly
Kreatívigazgató: Lőrincz Róbert
Art director: Szepesi Ágnes, Barabás Christopher
Szövegíró: Kutalik Péter, Borda Réka
Account: Szabó-Nagy Erika, Varga Éva

Médiaügynökség: Initiative Media Kft.
Médiatervező: Oszipovics Tatjana, Tarr Bernadett, Nyeste Dorka

Produkció:

Produkciós cég: VIACOM International Hungary Kft.
Kreatívigazgató: Rob Foxx
Senior Promo Producer: Beke Dániel
Art Director: Czurkó Attila
Production Manager: Susztrik Zsófia
Creative Coordinator: Pók Gerda

Zene: Kevin Scott Rhoads - You Too

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés