hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezeket a startupokat választották ki a V4 Startup Force programba

A Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját harmadszor rendezik meg.

hirdetés

Harmadszor rendezik meg a Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját a Visegrádi Alap támogatásával. A kezdeményezés célja, hogy összekapcsolja a V4-ek tehetséges vállalkozóit, akik a régió vezető nagyvállalataival találkozhatnak a négy fővárosban.

A V4 Startup Force programba jelentkező startupok közül a legjobb négy – országonként egy-egy – csapat novemberben intenzív vállalkozásfejlesztésen vesz részt. A program november 4-én Budapesten indult, melyet 10 napos körút követ a további három visegrádi fővárosba, ahol a helyi üzleti és startup ökoszisztéma képviselőivel találkoznak a startupok. Olyan nagyvállalatok és inkubátorok előtt mutatkozhatnak be, mint a Vodafone Magyarország Zrt., a Tesco-Globál Zrt. vagy az MKB Fintechlab. Ezekkel a találkozókkal az elképzelés szerint a V4-ek vezető vállalataival építhetnek ki erős kapcsolatrendszert a startupok, amelyre későbbi nemzetközi terjeszkedésük építhető. A program nemzetközi partnere a HubHub, melynek közösségi irodái megtalálhatók a négy visegrádi fővárosban.

Az ösztöndíjprogram a Design Terminal vezetésével és partnerei, a cseh UP21, a lengyel Reaktor Warsaw és a szlovák CAMPUS közreműködésével, a Visegrádi Alap támogatásával valósul meg.

A programban résztvevő startupok:

  • A cseh Behavera HR megoldása szimuláció felhasználásával segíti a nagyvállalatok kiválasztási folyamatát, a jelentkezők egyéni, nem szakmai képességeit tudja lemérni. A megoldás emellett támogatja a pályakezdők, egyetemisták karriertervezését is, akik a kérdőív kitöltésével megtudhatják, milyen feladat illik hozzájuk leginkább.
  • A lengyel Secfense az adatbiztonság új szintjét kínálja. Megoldásuk kétlépéses jelszóvédelem, amely gyorsan és költséghatékonyan beépíthető a nagyvállalatok rendszerébe.
  • A magyar PénTech azzal a céllal jött létre, hogy megkönnyítse a kis- és középvállalatok hitelezési folyamatát. Ezzel az okos faktoring szolgáltatással gyorsan, kényelmesen és papírmunka nélkül tudnak pénzügyi segítséget nyújtani ügyfeleinknek. Pénzügyi intézeteknek és nagyvállalatoknak whitelabel megoldást tudnak nyújtani, hogy saját márkanevük alatt tudják hasznosítani a terméket.
  • A szlovák Minty platformja összeköti a grafikusokat leendő ügyfeleikkel. Megoldásuk leegyszerűsíti a tárgyalás és az adminisztráció folyamatát is, ezenkívül a felhasználók illusztrációkat, vizuális anyagokat tudnak vásárolni a felületen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés