hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lettek 2018 legjobb HR-kommunikációs megoldásai

Szerdán kiosztották az idén második alkalommal megrendezett HRKOMM Award díjait. Nyolc arany, egy fődíj és két különdíj született. Van szép galériánk az ünnepelésről is.

hirdetés

A HRPWR kiadója, a PPH Media idén másodízben meghirdetett HR kommunikációs versenyére, a HRKOMM Awardra összesen 82 pályázat érkezett, amelyek közül 40 pályamunkát juttatott a döntőbe a zsűri. A szerda esti díjátadón adták át a díjakat a nyerteseknek. Az átadón készült képek ebben a galériában tekinthetők meg.

A nyertesek:

 

FŐDÍJ: AZ ÉV HR MEGOLDÁSA

pályázat: Roar –  legyen influencer a falka!

pályázó: POME

megbízó: Roar by Generali

 

I. MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

1. LEGJOBB BELSŐ KIADVÁNY

BRONZ

pályázat: MOL Group Panorama Magazine

pályázó: MOL Nyrt.

megbízó: MOL Csoport Társasági Kommunikáció & Marketing

 

2. LEGJOBB VÁLLALATI ESEMÉNY

SHORTLIST

pályázat: BP Employer Branding a csúcsra tör: Mountain Challenge aktivitás Klein Dáviddal

pályázó: HAVAS Sports & Entertainment

társpályázó: Karma Production

megbízó: BP Business Service Centre

               

BRONZ

pályázat: Telekom Önkéntes Nap 2017

pályázó: Magyar Telekom Csoport

 

BRONZ

pályázat: K&H szívhang parti

pályázó: K&H Csoport

               

EZÜST

pályázat: Erste Got Talent Show

pályázó: Erste Bank Hungary

               

ARANY

pályázat: CIB Ötlet Campus – munkatársi hackathon

pályázó: CIB Bank

                              

3. LEGJOBB HATÉKONYSÁGNÖVELŐ MEGOLDÁSOK DOLGOZÓI BEVONÁSSAL

SHORTLIST

pályázat: Sikerkód

pályázó: Danone Nutricia Early Life Nutrition

                              

EZÜST

pályázat: K&H digi jogsi és a hozzá kapcsolódó Guinness rekord kísérlet

pályázó: K&H Csoport

               

EZÜST

pályázat: Hídemberek a kultúrafejlesztésért

pályázó: MOL Nyrt.

               

ARANY

pályázat: Tricks n’ Thrive – Heti vállalati "Tippek-Trükkök" Hírlevél

pályázó: Wavemaker Hungary

                              

4. LEGJOBB VISSZAJELZŐ/TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELŐ RENDSZER

SHORTLIST

pályázat: Sikerkód

pályázó: Danone Nutricia Early Life Nutrition

               

BRONZ

pályázat: FUTAM, a Magyar Telekom megújított teljesítménymenedzsmentje

pályázó: Magyar Telekom

megbízó: Magyar Telekom HR

               

EZÜST

pályázat: StatusApp – Digitális HR-eszköz a zsebedben

pályázó: ShiwaForce.com

                              

5. LEGJOBB MUNKAVÁLLALÓI JÓLLÉTET SZOLGÁLÓ INTÉZKEDÉS

EZÜST

pályázat: Dog Policy

pályázó: MOL Nyrt.

társpályázó: UP Advertising

megbízó: MOL Csoportszintű Társasági Kommunikáció & Marketing

                              

6. LEGERGONOMIKUSABB IRODA

SHORTLIST

pályázat: Ergonomikus iroda 2018

pályázó: Schibsted Hungary

               

7. EGYÉB MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

A kategória támogatója az L-SOFT.          

BRONZ

pályázat: Grundfos – Történeteink kampány

pályázó: Grundfos

társpályázó: Impact Works

 

ARANY

pályázat: Lovebrand Akadémia – Telekom 2017-2018

pályázó: Magyar Telekom

                              

8. LEGJOBB INTEGRÁLT BELSŐ KAMPÁNY

SHORTLIST

pályázat: NN Inspire program – NN Inspire Day

pályázó: NN Biztosító

társpályázó: Brandfizz

 

BRONZ

pályázat: CIB Ötlet Campus – munkatársi hackathon

pályázó: CIB Bank

 

ARANY

pályázat: Érted? Értem! (KAYSER belső kommunikációs projekt)

pályázó: Kayser Automotive Hungária

                               

II. PARTNEREK ÉS LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK – TOBORZÁS / a. Legjobb nyílt nap esemény

ARANY

pályázat: Szakmai Titkaink Éjszakája

pályázó: Danubius Hotels Group

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK – TOBORZÁS / b. Legjobb álláshirdetés-szöveg

EZÜST

pályázat: El tudod vezetni? Bizonyítsd be.

pályázó: Waberer's-Szemerey Logisztika

társpályázó: Meraki Marketing

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK – TOBORZÁS / c. Legjobb közösségimédia-megjelenés

EZÜST

pályázat: Munkás hétköznapok a közösségi médiában

pályázó: SAKKOM Interaktív

megbízó: Szerelvénybolt Kft.

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK – TOBORZÁS / d. Legjobb integrált toborzási kampány

EZÜST

pályázat: Dealogic Kövesd a nyulat! Kampány

pályázó: Café Communications

társpályázó: Be Social

megbízó: Dealogic Hungary

               

2. LEGJOBB KÜLSŐ EMPLOYER BRANDING KAMPÁNY / a. Legjobb analóg külső employer branding megoldás

SHORTLIST

pályázat: Szakmai Titkaink Éjszakája

pályázó: Danubius Hotels Group

               

2. LEGJOBB KÜLSŐ EMPLOYER BRANDING KAMPÁNY / b. Legjobb digitális külső employer branding megoldás

SHORTLIST

pályázat: Feltörekvő divattervezővel készíttetett ruhákat egy magyar BTL ügynökség

pályázó: Hello Event BTL Ügynökség

               

2. LEGJOBB KÜLSŐ EMPLOYER BRANDING KAMPÁNY / c. Legjobb integrált külső employer branding megoldás

SHORTLIST

pályázat: BESPIRITED

pályázó: EcoSim Üzleti Szimulációk

megbízó: Diageo Üzletviteli Szolgáltatások

 

BRONZ

pályázat: Hello Roar! A világ a tiéd, dolgozz szabadon!

pályázó: Roar

  

ARANY

pályázat: Deloitte: Auditor vagyok

pályázó: Deloitte

                              

3. LEGTALÁLÓBB KAMPÁNY AZ Y ÉS Z GENERÁCIÓ SZÁMÁRA

EZÜST

pályázat: Vodafone toborzó videók

pályázó: Lounge Communication

társpályázó: Human Telex

megbízó: Vodafone Shared Services Budapest

 

ARANY

pályázat: Roar - legyen influencer a falka!

pályázó: POME

megbízó: Roar by Generali

                              

III. HR INNOVÁCIÓ

A kategória támogatója a Games for Business.

LEGELŐREMUTATÓBB HR KEZDEMÉNYEZÉS, AMI ELTÉRT A KORÁBBI HAGYOMÁNYOKTÓL

SHORTLIST

pályázat: CIB Ötlet Campus – munkatársi hackathon

pályázó: CIB Bank

 

SHORTLIST

pályázat: K&H – GEEG videó selfi-állásinterjú

pályázó: K&H Csoport

 

BRONZ

pályázat: Vibe Manager

pályázó: Geometry Group

 

EZÜST

pályázat: Smart Thursday

pályázó: HPS Experience

 

EZÜST

pályázat: 2017 Leginspirálóbb élményutazása a jövőbe

pályázó: AON

társpályázó: 21. Század Kommunikáció

 

IV. SOKSZÍNŰSÉG DÍJ

A kategória támogatója a Nyitottak Vagyunk kezdeményezés. A fenti három főkategóriába tartozó bármilyen kezdeményezést lehetett nevezni, melyek a társadalmi sokszínűséget segítették elő. A kiírók célja, hogy ösztönözzék a kommunikációs és a hr szakma szereplőit az ilyen ügyek mellett való kiállás fontosságára.

A kategória értékelésekor a zsűri kiegészült Miklós Melindával, a Nyitottak Vagyunk ügyvezetőjével.

SHORTLIST

pályázat: Female Heroes in IT / Nők az Informatikában

pályázó: Grayling

társpályázó: UP Advertising

megbízó: GE Digital

 

BRONZ

pályázat: Diversity Week –  2018 június 25-29.

pályázó: Avis Budget Group BSC

 

ARANY

pályázat: Egy sikertörténet a sokszínűségről: BlindLunch

pályázó: Microsoft

 

KKV START KÜLÖNDÍJ

pályázat: Wioneer: így lettünk szexi munkáltató

pályázó: Webtown Informatika

 

EQ KÜLÖNDÍJ

pályázat: Grundfos asszertivitás tréning

pályázó: Impact Works

megbízó: Grundfos Magyarország

 

A legkiválóbb, legérdekesebb pályázatokból workshopot szervezünk december 12-én.

Részletek hamarosan a hrpwr.hu oldalon.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés