hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lesznek az RTL saját gyártású sorozatai

A Viacom SVOD-dal jön, Kusturica ötrészes dokusorozatban mesél pornóról, okkultistákról, gasztronómiáról. Hírek, bejelentések a Big Picture tévés szemléről.

hirdetés

Idén is az Akváriumban tartották a Big Picture-t, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületnek (MEME) konferenciáját, szakmai szemléjét. Ahogy az várható volt, több mindent is bejelentettek a konferencián részt vevő tévés társaságok.

Kusturica a Spektrumon

Az AMC pédául azt, hogy a Spektrum Home-ra már bejelentett beszélgetős műsorok mellett, november 25-én a Spektrumon indul egy másik saját gyártású sorozatuk Volt egyszer egy Vadkelet címmel. A műsor ötrészes lesz, Emir Kusturica lesz a vezetője, és olyan témákat érint benne, mint a pornóipar, a fashionisták, az okkultisták, az újgazdagok, vagy a gasztronómia.

Indul a Paramount+

A Viacom elindítja a több országban már működő Paramount+ és a Nickelodeon Play SVOD-szolgáltatásokat. Az előbbin Viacom portfólió filmjei, realityjei és sorozatait lehet majd nézni, az ígéretek szerint már idén.

Az RTL nagyon beindul a sorozatokkal

Az RTL-től Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes is több nagy bejelentéssel készült, hiszen  jövőre három saját gyártású sorozat indul a csatornán.

Az egyik egy telenovella lesz Drága örökösök címmel, horvát formátum alapján, a Contentlab fejlesztésében. A másik egy heti széria lesz Alvilág címmel, amely a holland Penoza, Magyarországon a Fű és fehér por címmel bemutatott sorozat hazai adaptációja. Az Alvilág epizódjait Ujj Mészáros Károly rendezi, Balsai Móni főszereplésével. Ők ketten gyakran dolgoznak együtt, például a Liza, a rókatündérben, illetve legutóbb az X - A rendszerből törölve című filmben. Utóbbi filmnek a Napszállta vagy a Budapest Noir mellett szintén az RTL-en lesz majd a tévés premierje jövőre.

A harmadik, szintén 2019-ben induló RTL-sorozat címe Mellékhatás, ez teljesen magyar fejlesztés lesz a Solaz Mediatol, Tenki Réka és Nagy Zsolt főszereplésével, és a cselekménye a béranya-jelenség körül forog. Rendezője A Tanár című sorozatban is dolgozó Kovács Dániel Richárd lesz, írója Gasztonyi Kálmán.

Gasztrodrámával jön a Sony

A Sony Pictures is teljesen magyar fejlesztésű sorozatot készít Á la carte formátumcímen, amelyet várhatóan 2019 tavaszán mutatnak be a Viasat3-on. A 10 epizódos drámasorozat főrendezője  Herendi Gábor (Kincsem, Társas játék, Valami Amerika), aki rendezőtársával, Szilágyi Fannival dolgozik együtt. Az augusztus óta forgó produkciót a Paprika Studios gyártja, forgatókönyve pedig Búss Gábor Olivér (Üvegtigris), Trunkó Bence (Argo), Divinyi Réka (Csak szex és más semmi) és Rudolf Péter (Üvegtigris) írói közreműködésével készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés