hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezek lesznek az RTL saját gyártású sorozatai

A Viacom SVOD-dal jön, Kusturica ötrészes dokusorozatban mesél pornóról, okkultistákról, gasztronómiáról. Hírek, bejelentések a Big Picture tévés szemléről.

hirdetés

Idén is az Akváriumban tartották a Big Picture-t, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületnek (MEME) konferenciáját, szakmai szemléjét. Ahogy az várható volt, több mindent is bejelentettek a konferencián részt vevő tévés társaságok.

Kusturica a Spektrumon

Az AMC pédául azt, hogy a Spektrum Home-ra már bejelentett beszélgetős műsorok mellett, november 25-én a Spektrumon indul egy másik saját gyártású sorozatuk Volt egyszer egy Vadkelet címmel. A műsor ötrészes lesz, Emir Kusturica lesz a vezetője, és olyan témákat érint benne, mint a pornóipar, a fashionisták, az okkultisták, az újgazdagok, vagy a gasztronómia.

Indul a Paramount+

A Viacom elindítja a több országban már működő Paramount+ és a Nickelodeon Play SVOD-szolgáltatásokat. Az előbbin Viacom portfólió filmjei, realityjei és sorozatait lehet majd nézni, az ígéretek szerint már idén.

Az RTL nagyon beindul a sorozatokkal

Az RTL-től Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes is több nagy bejelentéssel készült, hiszen  jövőre három saját gyártású sorozat indul a csatornán.

Az egyik egy telenovella lesz Drága örökösök címmel, horvát formátum alapján, a Contentlab fejlesztésében. A másik egy heti széria lesz Alvilág címmel, amely a holland Penoza, Magyarországon a Fű és fehér por címmel bemutatott sorozat hazai adaptációja. Az Alvilág epizódjait Ujj Mészáros Károly rendezi, Balsai Móni főszereplésével. Ők ketten gyakran dolgoznak együtt, például a Liza, a rókatündérben, illetve legutóbb az X - A rendszerből törölve című filmben. Utóbbi filmnek a Napszállta vagy a Budapest Noir mellett szintén az RTL-en lesz majd a tévés premierje jövőre.

A harmadik, szintén 2019-ben induló RTL-sorozat címe Mellékhatás, ez teljesen magyar fejlesztés lesz a Solaz Mediatol, Tenki Réka és Nagy Zsolt főszereplésével, és a cselekménye a béranya-jelenség körül forog. Rendezője A Tanár című sorozatban is dolgozó Kovács Dániel Richárd lesz, írója Gasztonyi Kálmán.

Gasztrodrámával jön a Sony

A Sony Pictures is teljesen magyar fejlesztésű sorozatot készít Á la carte formátumcímen, amelyet várhatóan 2019 tavaszán mutatnak be a Viasat3-on. A 10 epizódos drámasorozat főrendezője  Herendi Gábor (Kincsem, Társas játék, Valami Amerika), aki rendezőtársával, Szilágyi Fannival dolgozik együtt. Az augusztus óta forgó produkciót a Paprika Studios gyártja, forgatókönyve pedig Búss Gábor Olivér (Üvegtigris), Trunkó Bence (Argo), Divinyi Réka (Csak szex és más semmi) és Rudolf Péter (Üvegtigris) írói közreműködésével készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés