hirdetés

Ez volt a 2017-es Sziget 10 legjobb márkahelyszíne

Hétfőn indítottunk közönségszavazást arról, hogy melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten. Csütörtökön lezártuk a szavazást, íme a végeredmény.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

A Lions Live első vitáján a Facebook, az Edelman, a McCann és a WPP vezető kreatívjai fejtettek meg.

A nagy elérésű csatornákat eddig a MediaTime értékesítette. Az Atmedia ezzel szinte teljesen leuralja a hazai rádiós piacot.

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszer kizárólagos partnere októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!