hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez az öltönyös kutya avatott korzót az Asia Centerben

Nemzeti színű kolbász, „állattitkár": a pláza ügynöksége ezt nagyon kimaxolta.

hirdetés

Majdnem tökéletes pr bombát dobtak a szerkesztőségre: egy öltönyös kiskutyával készített képekkel mondják el, hogy Kedvencek Korzója néven nyitottak valamit az Asia Centerben. Ez simán lehetne nagyon béna is, de az van, hogy pompásak a fotók és még a videó is oké, úgyhogy a kiskutya ezt megnyerte a Cluso reklámügynökségnek, akik a film készítői és az ötletgazdák. A terjesztés a PR Agent dolga.

Ráadásul átrágja a megnyitószalagot, ami nemzeti színű kolbász!

Az egyetlen homokszem a jól átgondolt tervben, hogy elsőre sajnos nem derül ki, mi az a Kedvencek Korzója, de a teljes sajtóanyagból már kiviláglik, hogy az állatbarát bevásárlóközpont elkeresztelte az egyik patika-terrarisztikai bolt-eledelüzlet folyosóját.

És igazából mindegy is, hisz öltöny van a kutyán!


Bemásoljuk az egész közleményt a szakma épülésére.

Állattitkár úr

Nemrégiben óriási örömhír érte a magyar állattársadalom tagjait, ugyanis az állatok világnapján megnyitotta kapuit az AsiaCenterben a Kedvencek Korzója! Az átadó ünnepséget megtisztelte jelenlétével Palántay Nagy Kázmér, az Állati Erőforrások Minisztériumának állattitkára, egyben a Kiskedvencek Országos Szövetségének elnöke. Elnök úr vállalta a nemzeti színű kolbász átrágását, majd a sajtó kérdésére elmondta, nem csak állattitkárként, de magánállatként is üdvözli a kezdeményezést, amely a gazdik életét is megkönnyíti.

Bár Palántay elnök úr eredetileg az állatok világnapján egy csatabárdot ásott volna el a macskaügyi állattitkárral, a programon csak szőrmentén jelent meg, hogy mielőbb mancsot rázhasson az AsiaCenter fogadóbizottságával. Az eseményen a környék összes két- és négylábúja részt vett. Megnyitó beszédében az állattitkár elmondta; mindig boldogan áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek nagyban emelik a házikedvencek életszínvonalát és felelős háziállatként is fontosnak tartja, hogy a Kedvencek Korzója megkönnyítse a gazdik életét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés