hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez az öltönyös kutya avatott korzót az Asia Centerben

Nemzeti színű kolbász, „állattitkár": a pláza ügynöksége ezt nagyon kimaxolta.

hirdetés

Majdnem tökéletes pr bombát dobtak a szerkesztőségre: egy öltönyös kiskutyával készített képekkel mondják el, hogy Kedvencek Korzója néven nyitottak valamit az Asia Centerben. Ez simán lehetne nagyon béna is, de az van, hogy pompásak a fotók és még a videó is oké, úgyhogy a kiskutya ezt megnyerte a Cluso reklámügynökségnek, akik a film készítői és az ötletgazdák. A terjesztés a PR Agent dolga.

Ráadásul átrágja a megnyitószalagot, ami nemzeti színű kolbász!

Az egyetlen homokszem a jól átgondolt tervben, hogy elsőre sajnos nem derül ki, mi az a Kedvencek Korzója, de a teljes sajtóanyagból már kiviláglik, hogy az állatbarát bevásárlóközpont elkeresztelte az egyik patika-terrarisztikai bolt-eledelüzlet folyosóját.

És igazából mindegy is, hisz öltöny van a kutyán!


Bemásoljuk az egész közleményt a szakma épülésére.

Állattitkár úr

Nemrégiben óriási örömhír érte a magyar állattársadalom tagjait, ugyanis az állatok világnapján megnyitotta kapuit az AsiaCenterben a Kedvencek Korzója! Az átadó ünnepséget megtisztelte jelenlétével Palántay Nagy Kázmér, az Állati Erőforrások Minisztériumának állattitkára, egyben a Kiskedvencek Országos Szövetségének elnöke. Elnök úr vállalta a nemzeti színű kolbász átrágását, majd a sajtó kérdésére elmondta, nem csak állattitkárként, de magánállatként is üdvözli a kezdeményezést, amely a gazdik életét is megkönnyíti.

Bár Palántay elnök úr eredetileg az állatok világnapján egy csatabárdot ásott volna el a macskaügyi állattitkárral, a programon csak szőrmentén jelent meg, hogy mielőbb mancsot rázhasson az AsiaCenter fogadóbizottságával. Az eseményen a környék összes két- és négylábúja részt vett. Megnyitó beszédében az állattitkár elmondta; mindig boldogan áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek nagyban emelik a házikedvencek életszínvonalát és felelős háziállatként is fontosnak tartja, hogy a Kedvencek Korzója megkönnyítse a gazdik életét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés