hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez az öltönyös kutya avatott korzót az Asia Centerben

Nemzeti színű kolbász, „állattitkár": a pláza ügynöksége ezt nagyon kimaxolta.

hirdetés

Majdnem tökéletes pr bombát dobtak a szerkesztőségre: egy öltönyös kiskutyával készített képekkel mondják el, hogy Kedvencek Korzója néven nyitottak valamit az Asia Centerben. Ez simán lehetne nagyon béna is, de az van, hogy pompásak a fotók és még a videó is oké, úgyhogy a kiskutya ezt megnyerte a Cluso reklámügynökségnek, akik a film készítői és az ötletgazdák. A terjesztés a PR Agent dolga.

Ráadásul átrágja a megnyitószalagot, ami nemzeti színű kolbász!

Az egyetlen homokszem a jól átgondolt tervben, hogy elsőre sajnos nem derül ki, mi az a Kedvencek Korzója, de a teljes sajtóanyagból már kiviláglik, hogy az állatbarát bevásárlóközpont elkeresztelte az egyik patika-terrarisztikai bolt-eledelüzlet folyosóját.

És igazából mindegy is, hisz öltöny van a kutyán!


Bemásoljuk az egész közleményt a szakma épülésére.

Állattitkár úr

Nemrégiben óriási örömhír érte a magyar állattársadalom tagjait, ugyanis az állatok világnapján megnyitotta kapuit az AsiaCenterben a Kedvencek Korzója! Az átadó ünnepséget megtisztelte jelenlétével Palántay Nagy Kázmér, az Állati Erőforrások Minisztériumának állattitkára, egyben a Kiskedvencek Országos Szövetségének elnöke. Elnök úr vállalta a nemzeti színű kolbász átrágását, majd a sajtó kérdésére elmondta, nem csak állattitkárként, de magánállatként is üdvözli a kezdeményezést, amely a gazdik életét is megkönnyíti.

Bár Palántay elnök úr eredetileg az állatok világnapján egy csatabárdot ásott volna el a macskaügyi állattitkárral, a programon csak szőrmentén jelent meg, hogy mielőbb mancsot rázhasson az AsiaCenter fogadóbizottságával. Az eseményen a környék összes két- és négylábúja részt vett. Megnyitó beszédében az állattitkár elmondta; mindig boldogan áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek nagyban emelik a házikedvencek életszínvonalát és felelős háziállatként is fontosnak tartja, hogy a Kedvencek Korzója megkönnyítse a gazdik életét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés