Ez a telefontok többfunkciós búvárkomputerré alakítja a mobilokat

A merülésekhez használt különböző kiegészítő eszközöket egyetlen darabba sűrítő Diveroid mobiltok gyakorlatilag egy mini számítógépként viselkedik, amelyet víz alatti kamerával, iránytűvel és merülési naplóval szereltek fel, és amelyet tényleg csak a dokumentálható búvárkodás megfizethető élményére raktak össze. 

A víz alatti merülésekhez csatlakoztatott eszközöket tervező Diveroid csapata néhány hete költöztette fel a Kickstarterre legújabb modelljét, a mobilokat kompakt búvárfelszereléssé átalakító telefontokját, amelyre a csapat által kért összeg harmincötszöröse is összegyűlt már. 

  

"Biztos voltam abban, hogy egy okostelefon is képes helyettesíteni egy kompakt búvárkomputert, valójában ez inspirálta a Diveroid létrejöttét. Ez az első olyan moduláris, merüléshez használható miniszámítógép, amely a mobiltelefonok burkolatához csatlakoztatható" - ezt Jungil Kim, az Artisan&Ocean alapítója mondta, miközben hozzátette, a készülékben olyan szabadalmaztatott, beépített funkciógombok találhatók, amelynek köszönhetően a tokban bármilyen telefon vezérelhető.

A készülékhez tartozó applikáción keresztül a merülésben eltöltött idő, a merülés sebessége és a méterben kifejezett mélység látható, egy bizonyos mélység elérésekor vagy a túlzottan gyors emelkedéskor pedig beállítható, hogy vörös fénnyel és rezgéssel riasszon a telefon. A speciális tokon keresztül a telefon típusától függően a kamera ultra széles látószöge, a zoom, a szelfi funkció és a 4K-s videóminőség is elérhető, illetve tetszés szerint váltogatható. Az így készített fotók és videók pedig automatikusan hozzárendelhetők a digitális merülési napló minden pillanatához, amelynek köszönhetően gyakorlatilag egyetlen összeálló kisfilmként nézhető vissza minden egyes búvárélmény. 

  

A speciális mobiltok az elmúlt években az okostelefonokhoz és okosórákhoz használt és karcállósága miatt csak szuperüvegként emlegetett Gorilla Glassból, illetve a törhetetlenségét és tartósságát garantáló üvegszálas polikarbonátból készült. A telefontartót egy beépített hőelvezetővel is ellátták, amely az üveg párásodását segít megelőzni. Az eszköz hatvan méterig vízálló, és a fejlesztők becslései szerint nagyjából ötszáz merüléshez használható a beépített akkumulátora.

A víz alatti okosmobiltokot még pont egy hétig 213 dollárért kínálják, és bár a közösségi finanszírozós kampány után magasabb összegért tervezik piacra vezetni, a Diveroid csapata szerint egy jó darabig ez lesz a legolcsóbban elérhető, legtöbb funkciót tartalmazó merülési kiegészítője a hobbibúvároknak. 

A sorozatot a Telenor támogatja. 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók