Ez a telefontok többfunkciós búvárkomputerré alakítja a mobilokat

A merülésekhez használt különböző kiegészítő eszközöket egyetlen darabba sűrítő Diveroid mobiltok gyakorlatilag egy mini számítógépként viselkedik, amelyet víz alatti kamerával, iránytűvel és merülési naplóval szereltek fel, és amelyet tényleg csak a dokumentálható búvárkodás megfizethető élményére raktak össze. 

A víz alatti merülésekhez csatlakoztatott eszközöket tervező Diveroid csapata néhány hete költöztette fel a Kickstarterre legújabb modelljét, a mobilokat kompakt búvárfelszereléssé átalakító telefontokját, amelyre a csapat által kért összeg harmincötszöröse is összegyűlt már. 

  

"Biztos voltam abban, hogy egy okostelefon is képes helyettesíteni egy kompakt búvárkomputert, valójában ez inspirálta a Diveroid létrejöttét. Ez az első olyan moduláris, merüléshez használható miniszámítógép, amely a mobiltelefonok burkolatához csatlakoztatható" - ezt Jungil Kim, az Artisan&Ocean alapítója mondta, miközben hozzátette, a készülékben olyan szabadalmaztatott, beépített funkciógombok találhatók, amelynek köszönhetően a tokban bármilyen telefon vezérelhető.

A készülékhez tartozó applikáción keresztül a merülésben eltöltött idő, a merülés sebessége és a méterben kifejezett mélység látható, egy bizonyos mélység elérésekor vagy a túlzottan gyors emelkedéskor pedig beállítható, hogy vörös fénnyel és rezgéssel riasszon a telefon. A speciális tokon keresztül a telefon típusától függően a kamera ultra széles látószöge, a zoom, a szelfi funkció és a 4K-s videóminőség is elérhető, illetve tetszés szerint váltogatható. Az így készített fotók és videók pedig automatikusan hozzárendelhetők a digitális merülési napló minden pillanatához, amelynek köszönhetően gyakorlatilag egyetlen összeálló kisfilmként nézhető vissza minden egyes búvárélmény. 

  

A speciális mobiltok az elmúlt években az okostelefonokhoz és okosórákhoz használt és karcállósága miatt csak szuperüvegként emlegetett Gorilla Glassból, illetve a törhetetlenségét és tartósságát garantáló üvegszálas polikarbonátból készült. A telefontartót egy beépített hőelvezetővel is ellátták, amely az üveg párásodását segít megelőzni. Az eszköz hatvan méterig vízálló, és a fejlesztők becslései szerint nagyjából ötszáz merüléshez használható a beépített akkumulátora.

A víz alatti okosmobiltokot még pont egy hétig 213 dollárért kínálják, és bár a közösségi finanszírozós kampány után magasabb összegért tervezik piacra vezetni, a Diveroid csapata szerint egy jó darabig ez lesz a legolcsóbban elérhető, legtöbb funkciót tartalmazó merülési kiegészítője a hobbibúvároknak. 

A sorozatot a Telenor támogatja. 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!