hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a papírszobor az egyik oldalról luxusautó, a másik oldalról egy logó!

Képzőművész készített a Lexusnak írt köszönőlevelekből függő papírinstallációt.

hirdetés

A korábban Nike-nak és a Disney-nek is dolgozó, illetve Obama volt elnök arcmását is megalkotó Michael Murphy 3D-installációkat készítő képzőművész a Lexus autómárkának csinált egy műtárgyat egy marketingkampány részeként. A Levelek névre keresztelt installáció kétezer, az autógyártónak küldött köszönőlevélből, azaz "2000 origami blokkból" áll. Murphy ezt rendezte el, illetve függesztette fel úgy, hogy az LS luxuslimuzin képét adja. Legyalábbis ha az egyik szögből nézzük, de a másik szögből egy Lexus-logó képét adja ki.

Michael Murphy Barack Obama arcmását installálja

Az installáció 2,5 méter széles, 5 méter hosszú, és 4 méter magasan függ a padló fölött. Szállítható, ezért az Egyesült Államokban több helyen is bemutatják majd különféle vállalati eseményeken.

A Lexus egyperces videót is készített a kampányhoz, amelyben egy férfi egy íróasztsalnál hajtogat papírokat, miközben hálás ügyfelek szólalnak meg, és kézzel, illetve géppel írott levelekből olvasnak fel dramatizált rendezésben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés