hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a papírszobor az egyik oldalról luxusautó, a másik oldalról egy logó!

Képzőművész készített a Lexusnak írt köszönőlevelekből függő papírinstallációt.

hirdetés

A korábban Nike-nak és a Disney-nek is dolgozó, illetve Obama volt elnök arcmását is megalkotó Michael Murphy 3D-installációkat készítő képzőművész a Lexus autómárkának csinált egy műtárgyat egy marketingkampány részeként. A Levelek névre keresztelt installáció kétezer, az autógyártónak küldött köszönőlevélből, azaz "2000 origami blokkból" áll. Murphy ezt rendezte el, illetve függesztette fel úgy, hogy az LS luxuslimuzin képét adja. Legyalábbis ha az egyik szögből nézzük, de a másik szögből egy Lexus-logó képét adja ki.

Michael Murphy Barack Obama arcmását installálja

Az installáció 2,5 méter széles, 5 méter hosszú, és 4 méter magasan függ a padló fölött. Szállítható, ezért az Egyesült Államokban több helyen is bemutatják majd különféle vállalati eseményeken.

A Lexus egyperces videót is készített a kampányhoz, amelyben egy férfi egy íróasztsalnál hajtogat papírokat, miközben hálás ügyfelek szólalnak meg, és kézzel, illetve géppel írott levelekből olvasnak fel dramatizált rendezésben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés