hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a papírszobor az egyik oldalról luxusautó, a másik oldalról egy logó!

Képzőművész készített a Lexusnak írt köszönőlevelekből függő papírinstallációt.

hirdetés

A korábban Nike-nak és a Disney-nek is dolgozó, illetve Obama volt elnök arcmását is megalkotó Michael Murphy 3D-installációkat készítő képzőművész a Lexus autómárkának csinált egy műtárgyat egy marketingkampány részeként. A Levelek névre keresztelt installáció kétezer, az autógyártónak küldött köszönőlevélből, azaz "2000 origami blokkból" áll. Murphy ezt rendezte el, illetve függesztette fel úgy, hogy az LS luxuslimuzin képét adja. Legyalábbis ha az egyik szögből nézzük, de a másik szögből egy Lexus-logó képét adja ki.

Michael Murphy Barack Obama arcmását installálja

Az installáció 2,5 méter széles, 5 méter hosszú, és 4 méter magasan függ a padló fölött. Szállítható, ezért az Egyesült Államokban több helyen is bemutatják majd különféle vállalati eseményeken.

A Lexus egyperces videót is készített a kampányhoz, amelyben egy férfi egy íróasztsalnál hajtogat papírokat, miközben hálás ügyfelek szólalnak meg, és kézzel, illetve géppel írott levelekből olvasnak fel dramatizált rendezésben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés