hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a papírszobor az egyik oldalról luxusautó, a másik oldalról egy logó!

Képzőművész készített a Lexusnak írt köszönőlevelekből függő papírinstallációt.

hirdetés

A korábban Nike-nak és a Disney-nek is dolgozó, illetve Obama volt elnök arcmását is megalkotó Michael Murphy 3D-installációkat készítő képzőművész a Lexus autómárkának csinált egy műtárgyat egy marketingkampány részeként. A Levelek névre keresztelt installáció kétezer, az autógyártónak küldött köszönőlevélből, azaz "2000 origami blokkból" áll. Murphy ezt rendezte el, illetve függesztette fel úgy, hogy az LS luxuslimuzin képét adja. Legyalábbis ha az egyik szögből nézzük, de a másik szögből egy Lexus-logó képét adja ki.

Michael Murphy Barack Obama arcmását installálja

Az installáció 2,5 méter széles, 5 méter hosszú, és 4 méter magasan függ a padló fölött. Szállítható, ezért az Egyesült Államokban több helyen is bemutatják majd különféle vállalati eseményeken.

A Lexus egyperces videót is készített a kampányhoz, amelyben egy férfi egy íróasztsalnál hajtogat papírokat, miközben hálás ügyfelek szólalnak meg, és kézzel, illetve géppel írott levelekből olvasnak fel dramatizált rendezésben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés