hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a magyar csomagolás Red Dot díjat ért

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

hirdetés

Puskás Marcell Boldogságnaplója után újabb magyar Red Dot díj született: az Activé FiberShake csomagolás kategóriában kapta meg az elismerést. A tavaly októberben indult márka dizájnját 8697 alkotás közül választották ki, abban a kategóriában, amiben nyert korábban a Siemens, az Apple vagy Bulgari – olvasható a díjról érkezett közleményében.

Vadász Bálint, az Activé alapítója elmondta, hogy a csomagolás megálmodásánál fontos volt számukra, hogy letisztultságot sugározzon. „A pörgős hétköznapok során sajnos nagyon kevés idő jut a tápláló reggelire. A FiberShake megalkotásával pont erre kínálunk gyors és egyszerű megoldást. Habár pár másodperc alatt elkészíthetjük, évekig tartó gondos fejlesztés áll mögötte. A termékcsomagolás megálmodásakor is ezt a letisztult minőséget tartottuk szem előtt”.

A képre kattintva galéria nyílik
A képre kattintva galéria nyílik

A végső dizájn Melher Dórának köszönhető, aki a termékkel kapcsolatban úgy fogalmazott: „az maga a UX”. „Egy olyan csomagolás megalkotása volt a célunk, mely az online világ felhasználóbarát megközelítését jeleníti meg egy fizikai terméken keresztül. Az egységes arculat mellett kiemelt szerepet kaptak a vibráló, élénk színek és a klasszikus ikonográfia. A szokásostól eltérően szerettünk volna a színek asszociációira hagyatkozni ahelyett, hogy minden ízesítést az alkotóelemek külleme alapján jelöljünk, mivel így egysíkúvá válhatott volna a design. Egy olyan színrendszert találtunk ki, amely megkönnyíti az adott íz felismerését a termék tárolásának módjától függetlenül. A teljes csomagolás, annak minden eleme egy hosszadalmas munka és egy kisebb termékevolúció eredménye, így büszkébbek nem is lehetnénk a Red Dot-ra ” – mondja  a tervező.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés