hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a közel 30 éves Disney-klasszikus most a legnépszerűbb Európában

Az Oroszlánkirály? Aladdin? Mulan? Pán Péter? A Dzsungel könyve? 

hirdetés

A koronavírus miatt otthon maradó tömegek és a Disney + indulása jó indok volt arra, hogy kiderítsék, melyik mesét nézik a legtöbben. A felmérést végző OnBuy  azt vizsgálta, hogy mely 2000 előtt készült Disney-mesék a legnépszerűbbek az egyes országokban.

Az Aladdin tarolt, 14 európai országban, nem csak Magyarországon, de Franciaországban, Németországban és Olaszországban is a bagdadi tolvaj története a kedvenc. Az 1992-es egész estés mesefilm kasszasiker volt a mozikban, köszönhetően például annak, hogy a csodalámpásból előbújó dzsinn hangját Robin Williams kölcsönözte. Aladdin figuráját egyébként a Vissza a jövőbe – trilógia főhősét alakító Michael J. Fox-ról rajzoták eredetileg, aztán a hatás kedvéért Tom Cruise arcvonásaiból is emeltek át.  

 

 

Az ikonikus Oroszlánkirály 10 országban nyerte a népszerűségi versenyt, köztük az Egyesült Királyságban és Hollandiában.

Tarzan csúszott be a harmadik helyre, ő Romániában, Moldovában és Szlovákiában is nagyon népszerű.

Cipruson Pán Péter, Lengyelországban Mulan, Litvániában Hamupipőke, Montenegróban a Dzsungel könyve nyert.

 
Frissítés (2020.04.08) a szövegben tévesen állítottuk, hogy az OnBuy a Disney + nézettségi adatokat vette alapul az összeállításhoz, a hibáért elnézést kérünk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés