hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a Hipnózis történetének legerősebb zsűrije

A Heimat Berlin, a Fallon Prague és a McCann Erickson Bucharest kreatívigazgatója is Budapestre jön a magyar alkotásokat zsűrizni. Nézd meg a teljes névsort!

hirdetés

Ahogy az a hirdetéseinken már látható volt, 2018-tól még izgalmasabbá tesszük a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis zsűrijét: külföldi szakújságírók mellett külföldi kreatívigazgatók is Budapestre érkeznek, hogy az elmúlt év magyar kreatívtermését megmérjék.

Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc
Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc

A Hipnózis zsűrijét ezúttal is Mark Tungate, az EPICA reklámverseny Párizsban élő brit zsűrielnöke vezeti. Csatlakozik hozzá Ricardo Distefano, a Heimat Berlin kreatívigazgatója, Átila Martins, a Fallon Prague kreatívvezetője és Ruxandra Papuc, aki a McCann Bucharest csapatában zenél group creative director pozícióban. Agata Malkowska-Szozda a lengyel Press, Adnan Arnautlija a szarajevói Media Marketing szakújságírója, mindketten visszatérők a zsűriben.

A MAKSZ az isobaros Länger Veronikával és a young & rubicames Falvay Lászlóval, az MRSZ az IBS-tanszékvezető Nagy Bálinttal és a Wavemaker-vezető Gulyás Jánossal erősítette a zsűrit. A hazai kreatívszakemberek közül a Kreatív Gellért Emesét (Memo Communications) és a szabadúszó Benesch Ferencet kérte fel. Az előzetes online zsűrizésben, a shortlist kialakításában Portugáliától Új-Zélandig vesznek részt reklámos szakújságírók.

A Hipnózisra március 9-ig lehet nevezni, itt gyűjtöttük össze a részletes infókat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés