hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a Hipnózis történetének legerősebb zsűrije

A Heimat Berlin, a Fallon Prague és a McCann Erickson Bucharest kreatívigazgatója is Budapestre jön a magyar alkotásokat zsűrizni. Nézd meg a teljes névsort!

hirdetés

Ahogy az a hirdetéseinken már látható volt, 2018-tól még izgalmasabbá tesszük a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis zsűrijét: külföldi szakújságírók mellett külföldi kreatívigazgatók is Budapestre érkeznek, hogy az elmúlt év magyar kreatívtermését megmérjék.

Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc
Fent Ricardo Distefano és Mark Tungate, lent Átila Martins, Gellért Emese és Ruxandra Papuc

A Hipnózis zsűrijét ezúttal is Mark Tungate, az EPICA reklámverseny Párizsban élő brit zsűrielnöke vezeti. Csatlakozik hozzá Ricardo Distefano, a Heimat Berlin kreatívigazgatója, Átila Martins, a Fallon Prague kreatívvezetője és Ruxandra Papuc, aki a McCann Bucharest csapatában zenél group creative director pozícióban. Agata Malkowska-Szozda a lengyel Press, Adnan Arnautlija a szarajevói Media Marketing szakújságírója, mindketten visszatérők a zsűriben.

A MAKSZ az isobaros Länger Veronikával és a young & rubicames Falvay Lászlóval, az MRSZ az IBS-tanszékvezető Nagy Bálinttal és a Wavemaker-vezető Gulyás Jánossal erősítette a zsűrit. A hazai kreatívszakemberek közül a Kreatív Gellért Emesét (Memo Communications) és a szabadúszó Benesch Ferencet kérte fel. Az előzetes online zsűrizésben, a shortlist kialakításában Portugáliától Új-Zélandig vesznek részt reklámos szakújságírók.

A Hipnózisra március 9-ig lehet nevezni, itt gyűjtöttük össze a részletes infókat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés