hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a három magyar plakát nyerheti meg a Golden Drum különdíját

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

hirdetés

Piran-Portoroz Önkormányzata minden Golden Drumon meghirdet egy plakátversenyt, amelynek idén A Pinch of the Mediterranean mottót adták. Erre a témára kellett idén plakátokat beküldeni, és már ki is hirdették a döntősöket. Közöttük három magyar alkotás is van. Ezek:

Jónás Zita és Vigh Emese munkája

Foltin István és Benkő Bálint plakátja

Vaskó Annabella és Vass Dávid plakátja

Az Off Drum plakátverseny hagyományosan az a just for fun & beauty kategória, ahol nagyon szép és ötletes, illetve szörnyen szellemtelen és kellemetlen plakátok is megjelennek, idén is van bőven mindből, mi most még megmutatunk párat azok közül, amelyek vagy az art direkció, vagy az ötlet miatt szerintünk jók. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel.

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés