hirdetés
hirdetés
hirdetés

Évadfilmmel hívja fel magára a figyelmet a kecskeméti Katona József Színház

A 2018/2019-es évadot a kecskeméti színház egy évadfilmmel indította. A vidéki színház már 2008 óta dolgozik Tiszeker Dániel filmrendezővel és Pataki Ádám operatőrrel. Az arculatváltás előtt álló teátrum évadfilmjének koncepcióját az első kisszínházi (Kelemen László Kamaraszínház) bemutató adta: A király beszéde című színmű.

hirdetés

Az első képkockákon látjuk a 122 éves épület belsőjét, és azt, ahogy a király (Zayzon Zsolt) beszédtanárával (Kőszegi Ákos) megkezdi ünnepi beszédét. A művészek különböző eszközökön hallgatják a szakadozó adást, vajon elhangzik-e az a darab, amelyben ők is szerepet kapnak. A király sikerrel ismerteti az évadot.

Cseke Péter igazgató nem kért fel ügynökséget, a forgatókönyv házon belül készült el, a rendező együttműködésével.

Alkotók listája

Megrendelő: Cseke Péter - Kecskeméti Katona József Színház

Marketing: Török Katalin

Rendező: Tiszeker Dániel

Operatőr: Pataki Ádám

Vágó: Mészáros Attila

Colorist: Takács Attila

Hangkeverés: Major Csaba

Forgatókönyv: Tiszeker Dániel, Dubinyák Réka

Dramaturg: Réczei Tamás

Gyártásvezető: Nyirő László
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés