hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év pr-ügynöksége az Uniomedia, különdíjas az Adamsky

November 20-án az Akváriumban adtuk át a lapunk és kiadónk által szervezett Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az év ügynöksége ismét az Uniomedia lett, az év ügyfele pedig a Magyar Telekom. Az év pr-megoldásának járó díjat idén nem osztottuk ki, lett viszont egy különdíjas: az Adamsky Nonfluencer kampánya.

hirdetés

A verseny döntőjébe összesen 78 shorlistes munka került, ezek a pályázatok mind-mind pontot érnek a Kreatív PR Toplistán, amely az MPRSZ és a MAKSZ PR- tagozata támogatásával készül.

Idén is kétfordulós zsűrizéssel értékeltük a beérkezett anyagokat, az első forduló online zsűrizés volt, melyben közel 40 vállalati és ügynökségi kommunikációs szakember vett részt. A második forduló a személyes zsűrizés volt, ahova a MAKSZ PR tagozata, az MPRSZ és a Kreatív is 3-3 szakértőt delegált.

A versenyre összesen 156 nevezés érkezett, ennek a fele került shortlistre az első körös értékelés alapján, végül november 20-án kedd este 15 bronz, 15 ezüst, 7 aranydíj, 1 különdíj, év megbízója díj és év pr-ügynöksége díj született.

Alább a díjak, a döntősök teljes listája pedig itt olvasható.

Képek a díjátadóról:

További képekért kattints!
További képekért kattints!

A DÍJAK

 

INFORMÁCIÓS KIADVÁNY / BROSÚRA

EZÜST
pályázat: Ha nagy leszek, szoftvertesztelő leszek
pályázó: Café PR
megbízó: NNG

 

KÖZÖSSÉGIMÉDIA-MEGOLDÁSOK

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

ADAT- VAGY KUTATÁS ALAPÚ PR-MEGOLDÁSOK

EZÜST
pályázat: A British Telecommunications Z generációs munkahelyi felmérése és széleskörű kommunikációja
pályázó: Impact Works
megbízó: BT, British Telecommunications

 

ESEMÉNY MINT PR-ESZKÖZ

BRONZ
pályázat: adidas Parley for the Oceans futás
pályázó: ACG Pro
társpályázó: INSPIRE
megbízó: adidas

BRONZ
pályázat: Balaton Sound Safety First
pályázó: HPS Experience
megbízó: Sziget Kulturális Menedzser Iroda

EZÜST
pályázat: Az E.ON Energy Globe Magyarország verseny
pályázó: ACG Pro
társpályázó: Bo Event
megbízó: E.ON Hungária

 

MOZGÓKÉP, PR-FILM, OKTATÓFILM

EZÜST
pályázat: MOL CHALLENGE filmek
pályázó: Greenroom
megbízó: MOL Magyarország

ARANY
pályázat: Richter Főnix Közösség
pályázó: Merlin Communications
társpályázó: Melvin Productions
megbízó: Richter Gedeon

 

IT / TELEKOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ
pályázat: Sea Hero VR – Játssz a jóért!
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

LIFESTYLE

BRONZ
pályázat: Nespresso – Minden csésze kávé egy új kezdet
pályázók: Noguchi Porter Novelli és Uniomedia Communications
megbízó: Nespresso Magyarország

 

GYÓGYSZEREK ÉS GYÓGYÁSZATI KÉSZÍTMÉNYEK

BRONZ
pályázat: Hepatitis C – A teszt
pályázó: ACG PRo
megbízó: AbbVie

 

BRONZ
pályázat: Tüsszentő citylight – Influenza kampány
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Sanofi-Aventis

 

AUTÓ, GÉPJÁRMŰ

ARANY
pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: Pilkington AGR Hungary

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

EZÜST
pályázat: Már egy perc olvasás is élmény
pályázó: Libri-Bookline

 

FMCG TERMÉKEK

ARANY
pályázat: HEINEKEN Hungária „Lebomlok érted” PLA pohár projekt
pályázó: Uniomedia Communications
társpályázó: Bistro Reklámügynökség
megbízó: HEINEKEN Hungária

INFLUENCER PR-KAMPÁNYOK

EZÜST
pályázat: Hazajutni Afrikából!
pályázó: Greenroom
megbízó: Budapest Bank

 

EZÜST
pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: Pilkington AGR Hungary

 

EZÜST
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

SZPONZORÁCIÓ

BRONZ
pályázat: Itt az elektromos közösségi robogó! – blinkee.city az E.ON energiájával
pályázó: ACG Pro
társpályázó: Sky Marketing Communications
megbízó: E.ON Hungária

 

REPUTÁCIÓ- ÉS ISSUE MANAGEMENT

BRONZ
pályázat: Richter Főnix Közösség
pályázó: Merlin Communications
társpályázó: Melvin Productions
megbízó: Richter Gedeon

 

EZÜST
pályázat: Álljon meg egy novellára! Novellaíró pályázat
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: JCDecaux Hungary

 

EZÜST
pályázat: Balaton Sound Safety First
pályázó: HPS Experience
megbízó: Sziget Kulturális Menedzser Iroda

 

EZÜST
pályázat: E.ON Vigyázz a madárra! madárvédelmi kampány
pályázó: ACG PRo
megbízó: E.ON Hungária

 

SELF-BRANDING MEGOLDÁSOK

EZÜST
pályázat: Ha nagy leszek, szoftvertesztelő leszek
pályázó: Café PR
megbízó: NNG

 

CSR-MEGOLDÁSOK

 

BRONZ
pályázat: Alma Diabétesz Program
pályázó: 1080P Solution Agency
megbízó: Patika Management Kft.

 

EZÜST
pályázat: Adni Öröm!
pályázó: Greenroom
társpályázó: KRQ Kommunikációs Kft.
megbízó: SPAR Magyarország

 

ARANY
pályázat: Húsvéti Sofőrhívó
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: HEINEKEN Hungária

 

NONPROFIT KAMPÁNYOK

BRONZ
pályázat: UNICEF Gyerekhang
pályázó: LA Communications
megbízó: UNICEF Magyar Bizottság

 

ARANY
pályázat: #nemvagyegyedul
pályázó: POME
megbízók: UNICEF és Generali

PR-VEZÉRELT INTEGRÁLT KAMPÁNY

 

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

EZÜST
pályázat: PR vezérelt integrált kampány Aperol – Végtelen nyár
pályázó: Red Lemon Media
megbízó: Coca Cola HBC Magyarország

 

EMPLOYER BRANDING

 

ARANY
pályázat: CIB Bank Gyerekszemmel
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: CIB Bank

PIACI BEVEZETÉS ÉS ÚJRABEVEZETÉS

 

BRONZ
pályázat: A Te Sejted
pályázó: Premier
megbízó: Medropolitan Consulting

 

BRONZ
pályázat: Asahi Super Dry – Törekvés a tökéletességre
pályázó: Grayling Hungary
megbízó: Dreher Sörgyárak

 

EZÜST
pályázat: Forradalmi újítás a biztosítói szektorban!
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: CherryHUB BSC

 

ARANY
pályázat: Hazajutni Afrikából!
pályázó: Greenroom
megbízó: Budapest Bank

 AKTUALITÁS ÉS ÖNREFLEXIÓ KÜLÖNDÍJ

pályázat: Nonfluencer – Nem szponzorált tartalom

pályázó: Adamsky Budapest
megbízó: Istenes Bence

 

AZ ÉV MEGBÍZÓJA:

Magyar Telekom

 

A Magyar Telekom csapata
A Magyar Telekom csapata

AZ ÉV PR-ÜGYNÖKSÉGE:

Uniomedia Communications

Az Uniomedia csapata
Az Uniomedia csapata

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Az otthoni oktatást pedig a történelmi témájú bookazinek ingyenessé tételével támogatja a kiadó.

Team Visa olimpikonokkal forgatott házi videókkal helyettesítik az elhalasztott olimpia miatt kieső kreatívokat. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés