hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év pr-ügynöksége az Uniomedia, különdíjas az Adamsky

November 20-án az Akváriumban adtuk át a lapunk és kiadónk által szervezett Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az év ügynöksége ismét az Uniomedia lett, az év ügyfele pedig a Magyar Telekom. Az év pr-megoldásának járó díjat idén nem osztottuk ki, lett viszont egy különdíjas: az Adamsky Nonfluencer kampánya.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Urbán Zsolt hat év után köszönt le. Elnökséget és felügyelő bizottságot is választott a szervezet.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Már itthon is elérhető a streaming-óriás első igazán nagy Oscar-esélyese, Alfonso Cuarón Roma c. alkotása, amely hónapok óta egy fontos vita kereszttüzében áll.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés