hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év pr-ügynöksége az Uniomedia, különdíjas az Adamsky

November 20-án az Akváriumban adtuk át a lapunk és kiadónk által szervezett Prizma Kreatív PR Díj elismeréseit. Az év ügynöksége ismét az Uniomedia lett, az év ügyfele pedig a Magyar Telekom. Az év pr-megoldásának járó díjat idén nem osztottuk ki, lett viszont egy különdíjas: az Adamsky Nonfluencer kampánya.

hirdetés

A verseny döntőjébe összesen 78 shorlistes munka került, ezek a pályázatok mind-mind pontot érnek a Kreatív PR Toplistán, amely az MPRSZ és a MAKSZ PR- tagozata támogatásával készül.

Idén is kétfordulós zsűrizéssel értékeltük a beérkezett anyagokat, az első forduló online zsűrizés volt, melyben közel 40 vállalati és ügynökségi kommunikációs szakember vett részt. A második forduló a személyes zsűrizés volt, ahova a MAKSZ PR tagozata, az MPRSZ és a Kreatív is 3-3 szakértőt delegált.

A versenyre összesen 156 nevezés érkezett, ennek a fele került shortlistre az első körös értékelés alapján, végül november 20-án kedd este 15 bronz, 15 ezüst, 7 aranydíj, 1 különdíj, év megbízója díj és év pr-ügynöksége díj született.

Alább a díjak, a döntősök teljes listája pedig itt olvasható.

Képek a díjátadóról:

További képekért kattints!
További képekért kattints!

A DÍJAK

 

INFORMÁCIÓS KIADVÁNY / BROSÚRA

EZÜST
pályázat: Ha nagy leszek, szoftvertesztelő leszek
pályázó: Café PR
megbízó: NNG

 

KÖZÖSSÉGIMÉDIA-MEGOLDÁSOK

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

ADAT- VAGY KUTATÁS ALAPÚ PR-MEGOLDÁSOK

EZÜST
pályázat: A British Telecommunications Z generációs munkahelyi felmérése és széleskörű kommunikációja
pályázó: Impact Works
megbízó: BT, British Telecommunications

 

ESEMÉNY MINT PR-ESZKÖZ

BRONZ
pályázat: adidas Parley for the Oceans futás
pályázó: ACG Pro
társpályázó: INSPIRE
megbízó: adidas

BRONZ
pályázat: Balaton Sound Safety First
pályázó: HPS Experience
megbízó: Sziget Kulturális Menedzser Iroda

EZÜST
pályázat: Az E.ON Energy Globe Magyarország verseny
pályázó: ACG Pro
társpályázó: Bo Event
megbízó: E.ON Hungária

 

MOZGÓKÉP, PR-FILM, OKTATÓFILM

EZÜST
pályázat: MOL CHALLENGE filmek
pályázó: Greenroom
megbízó: MOL Magyarország

ARANY
pályázat: Richter Főnix Közösség
pályázó: Merlin Communications
társpályázó: Melvin Productions
megbízó: Richter Gedeon

 

IT / TELEKOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ
pályázat: Sea Hero VR – Játssz a jóért!
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

LIFESTYLE

BRONZ
pályázat: Nespresso – Minden csésze kávé egy új kezdet
pályázók: Noguchi Porter Novelli és Uniomedia Communications
megbízó: Nespresso Magyarország

 

GYÓGYSZEREK ÉS GYÓGYÁSZATI KÉSZÍTMÉNYEK

BRONZ
pályázat: Hepatitis C – A teszt
pályázó: ACG PRo
megbízó: AbbVie

 

BRONZ
pályázat: Tüsszentő citylight – Influenza kampány
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Sanofi-Aventis

 

AUTÓ, GÉPJÁRMŰ

ARANY
pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: Pilkington AGR Hungary

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

EZÜST
pályázat: Már egy perc olvasás is élmény
pályázó: Libri-Bookline

 

FMCG TERMÉKEK

ARANY
pályázat: HEINEKEN Hungária „Lebomlok érted” PLA pohár projekt
pályázó: Uniomedia Communications
társpályázó: Bistro Reklámügynökség
megbízó: HEINEKEN Hungária

INFLUENCER PR-KAMPÁNYOK

EZÜST
pályázat: Hazajutni Afrikából!
pályázó: Greenroom
megbízó: Budapest Bank

 

EZÜST
pályázat: Pilkington: A nagy szélvédőteszt
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: Pilkington AGR Hungary

 

EZÜST
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

SZPONZORÁCIÓ

BRONZ
pályázat: Itt az elektromos közösségi robogó! – blinkee.city az E.ON energiájával
pályázó: ACG Pro
társpályázó: Sky Marketing Communications
megbízó: E.ON Hungária

 

REPUTÁCIÓ- ÉS ISSUE MANAGEMENT

BRONZ
pályázat: Richter Főnix Közösség
pályázó: Merlin Communications
társpályázó: Melvin Productions
megbízó: Richter Gedeon

 

EZÜST
pályázat: Álljon meg egy novellára! Novellaíró pályázat
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: JCDecaux Hungary

 

EZÜST
pályázat: Balaton Sound Safety First
pályázó: HPS Experience
megbízó: Sziget Kulturális Menedzser Iroda

 

EZÜST
pályázat: E.ON Vigyázz a madárra! madárvédelmi kampány
pályázó: ACG PRo
megbízó: E.ON Hungária

 

SELF-BRANDING MEGOLDÁSOK

EZÜST
pályázat: Ha nagy leszek, szoftvertesztelő leszek
pályázó: Café PR
megbízó: NNG

 

CSR-MEGOLDÁSOK

 

BRONZ
pályázat: Alma Diabétesz Program
pályázó: 1080P Solution Agency
megbízó: Patika Management Kft.

 

EZÜST
pályázat: Adni Öröm!
pályázó: Greenroom
társpályázó: KRQ Kommunikációs Kft.
megbízó: SPAR Magyarország

 

ARANY
pályázat: Húsvéti Sofőrhívó
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: HEINEKEN Hungária

 

NONPROFIT KAMPÁNYOK

BRONZ
pályázat: UNICEF Gyerekhang
pályázó: LA Communications
megbízó: UNICEF Magyar Bizottság

 

ARANY
pályázat: #nemvagyegyedul
pályázó: POME
megbízók: UNICEF és Generali

PR-VEZÉRELT INTEGRÁLT KAMPÁNY

 

BRONZ
pályázat: Senior Gamer Klub
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: Magyar Telekom

 

EZÜST
pályázat: PR vezérelt integrált kampány Aperol – Végtelen nyár
pályázó: Red Lemon Media
megbízó: Coca Cola HBC Magyarország

 

EMPLOYER BRANDING

 

ARANY
pályázat: CIB Bank Gyerekszemmel
pályázó: Uniomedia Communications
megbízó: CIB Bank

PIACI BEVEZETÉS ÉS ÚJRABEVEZETÉS

 

BRONZ
pályázat: A Te Sejted
pályázó: Premier
megbízó: Medropolitan Consulting

 

BRONZ
pályázat: Asahi Super Dry – Törekvés a tökéletességre
pályázó: Grayling Hungary
megbízó: Dreher Sörgyárak

 

EZÜST
pályázat: Forradalmi újítás a biztosítói szektorban!
pályázó: Republic PR – Member of Republic Group
megbízó: CherryHUB BSC

 

ARANY
pályázat: Hazajutni Afrikából!
pályázó: Greenroom
megbízó: Budapest Bank

 AKTUALITÁS ÉS ÖNREFLEXIÓ KÜLÖNDÍJ

pályázat: Nonfluencer – Nem szponzorált tartalom

pályázó: Adamsky Budapest
megbízó: Istenes Bence

 

AZ ÉV MEGBÍZÓJA:

Magyar Telekom

 

A Magyar Telekom csapata
A Magyar Telekom csapata

AZ ÉV PR-ÜGYNÖKSÉGE:

Uniomedia Communications

Az Uniomedia csapata
Az Uniomedia csapata

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés