hirdetés
hirdetés
hirdetés

Európai PromaxBDA díjat nyert az AXN

A Helló Halloween kampány promófilmjei kapták meg az Ezüst-díjat. 

hirdetés

A Sony Pictures Television Networks közép-európai központja készítette a filmeket, amelyel a PromaxBDA Europe Awards 2017 verseny Általános imidzs programkampány kategóriában érdemelték ki az Ezüst-díjat.

Ez az AXN csapatának az első európai Promax-díja, de a korábbi években már az amerikai világversenyen, a PromaxBDA Global Excellence-en 5 arany, 2 ezüst és 2 bronz díjat nyertek. A közleményben néhány kulisszatitkot is megosztottak:

- A forgatás Mihola Péter kreatívvezető szüleinek lakásában zajlott.

- 10 darab Halloween tökkel készült a stáb a felvételre, azonban már elsőre sikerült kifaragni a szpot főszereplőjét.

- Fontos szempont volt a közeli felvételeken szereplő kezek kiválasztásában, hogy kinek a kezében áll a legjobban a balta.

- A promófilm szereplői a csatornánál bevált módszer szerint ismét a közép-európai központ munkatársai voltak.

 

A stáb:

Kreatív koncept: Horváth Ádám Lemon, Mihola Péter, Samuel Vangerven

Rendező: Horváth Ádám Lemon, Mihola Péter

Vágó: Horváth Ádám Lemon, Samuel Vangerven

Gyártásvezető: Király Éva

Grafikai utómunka: Hornyák Róbert, Szentirmai Zénó, Szobota Viktor

Hangutómunka: Szentgáli György

Operatőr: Kulcsár Arthur

Fővilágosító: Dimeth Balázs

Best boy: Papp Máté

Kellékek: Nari, Silló Máté

Szereplők: Horváth Ádám Lemon, Kövesdi Rita

  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés