hirdetés
hirdetés
hirdetés

Európa lemarad a világ mögött

Miközben a világ reklámipara 2,4 százalékkal nőtt a második negyedévben, az európai reklámpiac 3,8 százalékkal csökkent a Nielsen kutatása szerint.

hirdetés

A globális reklámpiac 2,4 százalékos növekedést ért el 2012 második negyedévében 2011 azonos időszakához képest. Európában azonban továbbra is recesszióban a reklámpiac, miután további 3,8 százalékkal csökkent ugyanebben az időszakban – írja  a Nielsen negyedéves Global Adview Pulse jelentésére hivatkozva a Brand Republic.

A megszokott trendek szerint e feltörekvő piacok továbbra is húzzák magával a globális reklámpiacot. A legnagyobb növekedést a közel-keleti és afrikai régió produkálta, 19,6 százalékot, miközben a latin-amerikai régió 4,9 százalékkal nőtt.

Európa a maga rossz teljesítményével az egyetlen olyan régió volt ebben a negyedévben, amely csökkenést produkált. A brit, a török és a norvég piacok által produkált bővülést alaposan lehúzta a görög, a holland és a portugál reklámpiac megzuhanása.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés