hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest - összeállt a rövidlista

Összesen 1059 pályamű került shorltlistre a rekordszámú, 5333 nevezés közül az európai kreatívokat versenyeztető Eurobest Awardon. A magyar nevezések közül két munka reménykedhet a győzelemben.
hirdetés
Az Eurobest Award rövidlistáira hét kategóriában 37 országból jutottak be a pályázatok. A TV/Cinema kategóriában 179, a Print kategóriában 277, az Outdoorban 200, a Radioban 44, a Direct and Sales Promotion kategóriában 138, a Mediában 101 végül az Interactive kategóriában 120 hirdetés indul a győzelemért.

Egy shortlist még nem állt össze: az Integrated kategória rövidlistáján szereplő ügynökségek nevét november 30-ikán hozzák nyilvánosságra.

Két magyar ügynökség is szerepel a shortlisteken: Print kategóriában a DDB Budapest, Amnesty Internationalnak készített Amnesty Concert című munkája, és Direct & Sales Promotion kategóriában a Leo Burnettnek a Secretnek készített Secretjewel-kampánya.

A régió országai közül a Golden Drumhoz hasonlóan a románok jutottak be a legtöbb, 17 munkával, őket követik a lengyelek és a csehek hét-hét, majd a szlovákok és a szlovének kettő-kettő kreatívval.

Az összeurópai listát Németország messze vezeti 331 művel, majd Franciaország, az Egyesült Királyság és Svédország következik 127, 102 és 100 pályázattal.

A győztesek nevét - köztük az Eurobest 2007 Agency of the Year cím tulajdonosáét - november 30-ikán hozzák nyilvánosságra.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés