hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest - idén a design-t is díjazzák

Az idén huszonegyedik alkalommal megrendezett, tavaly fesztivállá alakult Eurobest Advertising Festival kategóriái mellett egy újat is találhatunk az idei programban: először osztanak díjat design kategóriában.
hirdetés

A Cannes Lions szervezőbizottsága és a svéd reklámszövetség által rendezett ankéton a design kategóriában kilenc alkategóriában honorálják majd a legjobbakat, többek között a plakátok, flyerek, csomagolások és digitális megoldások terén. Mint a reklámoknál, itt is kiosztják majd a nagydíjat.

A győzteseket a december elején a stockholmi fesztivál záróestjén hirdetik majd ki.

A rendezvény vendégei között ott lesz Daniel Droga reklámguru, Jonathan Mildenhall, a Coca-Cola globális stratégiai és marketingigazgatója, Rémi Babinet, az Euro RSCG Worldwide vezető kreatívigazgatója, és Prasoon Joshi, a McCann-Erickson kelet-ázsiai igazgatója.

A kategóriákra augusztus 28-ától szeptember 26-ig lehet jelentkezni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés