hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ettől a reklámtól könnybe lábad a szeme

Ez pedig meglepő fordulat az Edekától.

hirdetés

Emlékeznek még az Edeka hypermarketlánc Supergeil reklámjára, amit még az Amazonról is le lehetett tölteni pénzért? És arra a reklámjukra, amiben a scooteres HP Baxxtertől kérdezik, hogy How much is the fish? Az mekkora meta volt már! Az Edeka így karácsony közeledtével azonban lejött a prémiumtrash-vonalról és elkészített egy olyan reklámot, amit a John Lewis is megirigyelhetne. Ez AZ IGAZI szupergejl. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés