hirdetés
hirdetés
hirdetés

Északkeleti Napló - az első magyar digitalizált napilapcsalád

Más nyomtatott kiadványoktól eltérően az Inform Média a nyomtatott változattal teljesen megegyező tartalomban jelentette meg az interneten az Északkeleti Napló ernyő márkanév alatt futó napilapjait. Ez a megoldás újdonságot jelent Magyarországon.
hirdetés
A digitális változatok az újságok képeit, ábráit, grafikonjait, illetve hirdetéseit is tartalmazzák. A rendszer nagyított anyagot is ad a kiválasztott tartalomról. A keresőmotor funkcióval a felhasználók egy kiválasztott témával kapcsolatban az adatbázisban lévő cikkeket, képeket, grafikonokat és hirdetéseket is lekérhetik. A site-okon a fő rovatok és a témakörök megadásával bárki összeállíthatja a saját újságját is.

A digitális napilapok célcsoportjának egyrészt a régió internetfelhasználóit, másrészt az újság terjesztési területén kívül élőket, a mobil felhasználókat és a határontúli magyarokat tekinti az Inform Média.

A print napilapok olvasóinak száma 550 ezer a Nemzeti Médiaanalízis idei első negyedéves adatai szerint. Az online sajtópiacon külföldön előszeretettel használják ezt a fajta újságadaptációt. Ilyen formában jelenik meg az amerikai Washington Post, az osztrák Der Standard és az osztrák tartományi napilap, a Vorarlberger Nachrichten is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés