hirdetés
hirdetés
hirdetés

Esti workshop fiataloknak

Második alkalommal szervezik meg a fiatalok számára a Cultivo nevű rendezvényt, ahol a kerekasztal-beszélgetést parti követi. A szerdai esemény témája a szórakoztatás. 

hirdetés

Csókay Bence, a 4BRO-tól, Gerendai Károly a Szigettől, Maros Róbert Akváriumtól és Száraz István a Trafiqtól vesz részt kerekasztal-beszélgetésben a Cultivo nevű eseménysorozat második estjén. A második túlóra alcímmel szervezett esemény december 19-én este nyolc órakor kezdődik az Akváriumban azzal a céllal, hogy kiderüljön, ők hogyan látják a hazai szórakoztatóipart, mi alapján nyitnak egy új helyet és hogyan kommunikálnak. 

A rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött. 

Az első Cultivót november 21-én tartották az eseménysorozat bevezetéseként általános témában, akkor a beszélgetőtárs Takács Ákos (Red Bull), Romet Balla Ágnes (Unicef) és Karányi Dani (Friendly) volt. 

Az eseményen készült videó

A klubjellegű Cultivót havonta szervezik meg az alkotni vágyó, tehetséges, céltudatos fiatalok számára. Mivel általánosan kívánnak nyitni a fiatalok felé, mindig más-más iparág képviselőjét hívják meg a workshop-szerű eseményre. A hivatalos program után parti kezdődik.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés