hirdetés
hirdetés
hirdetés

Esomar - magyar kutatócéggel bővült

Az European Society for Opinion and Market Research (Esomar) tagsága magyar kutatócéggel bővült. A kizárólag ajánlás útján bővülő szervezet új magyar tagját a Masmi Hungary piackutató javasolta.
hirdetés
A Hírek Média online piackutatással foglalkozó üzletága, a Maxima KutatóCentrum - 21. magyar vállalatként - belépett az Esomar nemzetközi piackutató szövetségbe. Az 1948-as alapítású Esomar világszerte közel száz országban 4000 taggal rendelkezik. Célja többek között a minőségbiztosítás, és hogy megmutassa a közvélemény-kutatások szerepét a hatékony döntéshozatalban. Az Esomar minden évben elkészíti a Global Market Research Reportot, hogy bemutathassa a legfőbb iparági trendeket.

A tagokat kizárólag ajánlás útján veszik fel, a Maxima KutatóCentrumot a Masmi piackutató cég ajánlotta.

„A tagság előnye számunkra, hogy a szakmai fórumokon, konferenciákon és workshopokon párbeszédet folytathatunk más piackutatókkal, amely nemzetközi tapasztalatszerzésre ad lehetőséget. Emellett fontos hátteret ad az Esomar etikai kódexe is, amelynek nemrég készítették el a speciálisan az online kutatásokra vonatkozó változatát” - mondta el a Kreatív Online-nak Barcza Enikő, a Maxima KutatóCentrum kutatásvezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés