hirdetés
hirdetés
hirdetés

Esküvői magazint értékesít az Adaptive Media

A Secret Stories weboldal 2016. februárjában indult Benes Anita, és az általa alapított Daalarna esküvői ruhaszalon gondozásában. Mostantól az Adaptive Media értékesíti az oldalt és a magazint is.

hirdetés

Az esküvői tematikájú online magazinnak az Adaptive közleménye szerint olyan értékesítő partnert kerestek, aki ügyel rá, hogy a hirdetések milyen tematikába illeszkednek. „Úgy gondoljuk, hogy az Adaptive Media a legalkalmasabb erre a feladatra” – nyilatkozta Benes Anita, a Daalarna vezető tervezője és a Secret Stories alapítója.

A Secret Stories az esküvőkről szóló beszámolók mellett egyéb női tematikákkal is foglalkozik.

Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a Secret Stories online és print hirdetési megoldásait egyaránt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés