hirdetés
hirdetés
hirdetés

És Önöknek mi tetszett?

Péntek estig várjuk az olvasók javaslatait, hogy szerintük mik voltak 2015 legjobb reklámjai és kreatívmegoldásai.

hirdetés

A Kreatív minden év végén összegyűjti a legjobb magyarországi reklámokat és kreatívmegoldásokat, majd megszavaztatja olvasóival, hogy kialakuljon a végső sorrend. Idén azért, hogy biztos semmi ne maradjon ki, beiktattunk egy kört a szavazás elé, és megkérjük olvasóinkat: küldjék el a szerkesztőség címére, hogy szerintük milyen emlékezetes aktivitások voltak 2015-ben.

Jelölést két témában vár a Kreatív:

1. 2015-ben készült magyar reklámszpotok (tv és online);

2. Kreatívmegoldások: ebben az óriásplakáttól bármilyen btl-megoldáson és gerillakampányon keresztül az ötletes csomagolásdizájnig minden belefér, amihez kreativitás kellett, és túlmutat a festett kreppvirágon és a makramén.

A jelöléseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  e-mailcímre várjuk "Best of 2015" tárggyal december 11-e, péntek üzemzárásig. A beérkezett jelölésekből és a Kreatív személyes kedvenceiből december 14-én hétfőn áll össze a shortlist a két témában, amelyekre majd várjuk az olvasók szavazatait. Az eredményeket a karácsony előtti napokban hirdetjük ki.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés