hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erősít online fronton a Pannon Lapok

Saját tartalmat kínáló, önálló hírportálokká alakítja nyomtatott megyei napilapjai eddigi weboldalát a Pannon Lapok Társasága. Az ambíciózus célszámokat kitűző kiadó online főosztályt is létrehoz az új koncepció keretében.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Helyi és országos portálok kialakításával, valamint „különböző üzleti modellek bevezetésével" erősíti pozícióját és ismertségét az internetes piacon az elkövetkezendő években a Pannon Lapok Társasága (PLT) – jelentette be a négy megyei és egy városi napilapot kiadó vállalat.

Önálló megyei portálok
A céget birtokló német WAZ-konszern, illetve az ahhoz tartozó Türingia és az ugyanezen többségi tulajdonoshoz tartozó HVG együttműködésével kialakított új koncepció keretében a nyomtatott napilapok eddigi weboldalából a nyomtatott újságokkal együttműködő, de saját tartalmat kínáló, önálló termékek jönnek létre.

Mint a Kreatív Online az újonnan létrejött újmédia-divízió vezetőjétől, Tantalics Józseftől megtudta, az oldalak címe egyelőre nem változik, és változatlanul a nyomtatott lapok címét tükrözi majd. A portáloktól 2009 végére átlagosan napi 30 ezres egyedi látogatószámot várnak.

A PLT öt napilapot, a Dunaújvárosi Hírlapot, a Fejér Megyei Hírlapot, a veszprémi Naplót, a Vas Népét és a Zalai Hírlapot, illetve online változataikat adja ki más nyomtatott lapok és online oldalak mellett. A tervezett új országos portálok közül a kiadó a Kreatív Online kérdésére a már elindult erettsegizz.hu oldalra hívta fel a figyelmet, amely négy tantárgyból (matematika, történelem, magyar, nyelvtan) napi hírlevélben érkező tesztfeladatokkal segíti a diákokat.

Szervezeti átalakítás
A koncepcióváltással összhangban alakul át a PLT szervezete is: az újmédia főosztály újonnan jön létre Nagy Zoltán Péter operatív ügyvezető igazgató irányítása alatt. A divíziót irányító Tantalics József eddig a kiadó informatikai főosztályvezetője volt. A szakember az operatív, fejlesztési, üzleti és marketingügyekért felel majd, tartalmi kérdésekben pedig az online főszerkesztőnek kinevezett Török Tibor, a Vas Népe korábbi főmunkatársa segíti.

A megváltozó online termékek értékesítése változatlanul házon belül zajlik majd, de a megyei értékesítési irodák mellett működő budapesti médiaképviseleten külön az online termékekkel foglalkozó foglalkozó munkatárssal bővül.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.