hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erősít online fronton a Pannon Lapok

Saját tartalmat kínáló, önálló hírportálokká alakítja nyomtatott megyei napilapjai eddigi weboldalát a Pannon Lapok Társasága. Az ambíciózus célszámokat kitűző kiadó online főosztályt is létrehoz az új koncepció keretében.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Helyi és országos portálok kialakításával, valamint „különböző üzleti modellek bevezetésével" erősíti pozícióját és ismertségét az internetes piacon az elkövetkezendő években a Pannon Lapok Társasága (PLT) – jelentette be a négy megyei és egy városi napilapot kiadó vállalat.

Önálló megyei portálok
A céget birtokló német WAZ-konszern, illetve az ahhoz tartozó Türingia és az ugyanezen többségi tulajdonoshoz tartozó HVG együttműködésével kialakított új koncepció keretében a nyomtatott napilapok eddigi weboldalából a nyomtatott újságokkal együttműködő, de saját tartalmat kínáló, önálló termékek jönnek létre.

Mint a Kreatív Online az újonnan létrejött újmédia-divízió vezetőjétől, Tantalics Józseftől megtudta, az oldalak címe egyelőre nem változik, és változatlanul a nyomtatott lapok címét tükrözi majd. A portáloktól 2009 végére átlagosan napi 30 ezres egyedi látogatószámot várnak.

A PLT öt napilapot, a Dunaújvárosi Hírlapot, a Fejér Megyei Hírlapot, a veszprémi Naplót, a Vas Népét és a Zalai Hírlapot, illetve online változataikat adja ki más nyomtatott lapok és online oldalak mellett. A tervezett új országos portálok közül a kiadó a Kreatív Online kérdésére a már elindult erettsegizz.hu oldalra hívta fel a figyelmet, amely négy tantárgyból (matematika, történelem, magyar, nyelvtan) napi hírlevélben érkező tesztfeladatokkal segíti a diákokat.

Szervezeti átalakítás
A koncepcióváltással összhangban alakul át a PLT szervezete is: az újmédia főosztály újonnan jön létre Nagy Zoltán Péter operatív ügyvezető igazgató irányítása alatt. A divíziót irányító Tantalics József eddig a kiadó informatikai főosztályvezetője volt. A szakember az operatív, fejlesztési, üzleti és marketingügyekért felel majd, tartalmi kérdésekben pedig az online főszerkesztőnek kinevezett Török Tibor, a Vas Népe korábbi főmunkatársa segíti.

A megváltozó online termékek értékesítése változatlanul házon belül zajlik majd, de a megyei értékesítési irodák mellett működő budapesti médiaképviseleten külön az online termékekkel foglalkozó foglalkozó munkatárssal bővül.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.