hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erősít online fronton a Pannon Lapok

Saját tartalmat kínáló, önálló hírportálokká alakítja nyomtatott megyei napilapjai eddigi weboldalát a Pannon Lapok Társasága. Az ambíciózus célszámokat kitűző kiadó online főosztályt is létrehoz az új koncepció keretében.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Helyi és országos portálok kialakításával, valamint „különböző üzleti modellek bevezetésével" erősíti pozícióját és ismertségét az internetes piacon az elkövetkezendő években a Pannon Lapok Társasága (PLT) – jelentette be a négy megyei és egy városi napilapot kiadó vállalat.

Önálló megyei portálok
A céget birtokló német WAZ-konszern, illetve az ahhoz tartozó Türingia és az ugyanezen többségi tulajdonoshoz tartozó HVG együttműködésével kialakított új koncepció keretében a nyomtatott napilapok eddigi weboldalából a nyomtatott újságokkal együttműködő, de saját tartalmat kínáló, önálló termékek jönnek létre.

Mint a Kreatív Online az újonnan létrejött újmédia-divízió vezetőjétől, Tantalics Józseftől megtudta, az oldalak címe egyelőre nem változik, és változatlanul a nyomtatott lapok címét tükrözi majd. A portáloktól 2009 végére átlagosan napi 30 ezres egyedi látogatószámot várnak.

A PLT öt napilapot, a Dunaújvárosi Hírlapot, a Fejér Megyei Hírlapot, a veszprémi Naplót, a Vas Népét és a Zalai Hírlapot, illetve online változataikat adja ki más nyomtatott lapok és online oldalak mellett. A tervezett új országos portálok közül a kiadó a Kreatív Online kérdésére a már elindult erettsegizz.hu oldalra hívta fel a figyelmet, amely négy tantárgyból (matematika, történelem, magyar, nyelvtan) napi hírlevélben érkező tesztfeladatokkal segíti a diákokat.

Szervezeti átalakítás
A koncepcióváltással összhangban alakul át a PLT szervezete is: az újmédia főosztály újonnan jön létre Nagy Zoltán Péter operatív ügyvezető igazgató irányítása alatt. A divíziót irányító Tantalics József eddig a kiadó informatikai főosztályvezetője volt. A szakember az operatív, fejlesztési, üzleti és marketingügyekért felel majd, tartalmi kérdésekben pedig az online főszerkesztőnek kinevezett Török Tibor, a Vas Népe korábbi főmunkatársa segíti.

A megváltozó online termékek értékesítése változatlanul házon belül zajlik majd, de a megyei értékesítési irodák mellett működő budapesti médiaképviseleten külön az online termékekkel foglalkozó foglalkozó munkatárssal bővül.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!