hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erősebb márka, nagyobb profit

A BrandFestival idei előadója lesz Nina Oswald, aki a világ legértékesebb márkáit szemléző Interbrand kutatócég közép-kelet-európai igazgatója. A legnagyobb márkák a zord pénzügyi helyzetben is jelentős összegeket invesztálnak a márkatőke növelésébe. Mi sem bizonyítja mindezt, mint az Interbrand által publikált - Best Global Brands márkarangsora. Az október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő eseményen Nina Oswald arról prezentál majd, hogy mely stratégiai tényezők állnak az egyes kiemelkedő növekedést produkáló márkák mögött.

hirdetés

A tudatos branding a mai üzleti világban a versenyelőny kialakításának egyik legfőbb eleme. A branding felfogható az alábbi tényezők szintéziseként: pozícionálás, stratégiai megalapozottág, történetmesélés, design, ár, tartalmi és vizuális koherencia, ügyfelekkel való kapcsolattartás. Aki ebben jó, az jó irányba viszi a márkáját. Hiszen csupán termék-innovációk révén egyre nehezebben, egyre költségesebben, valamint egyre rövidebb időszakokra lehet versenyelőnyre szert tenni. A jól felépített, erős márkákkal szemben azonban nagyobb a vásárlók bizalma, elégedettsége, lojalitása, ugyanakkor kisebb az árérzékenységük.

Nina Oswald, az Interbrand közép-kelet-európai igazgatója

Több ezer márka. Több millió fogyasztói vélemény. Ez képezi a világ 27 országában, 33 irodával rendelkező Interbrand „Best Global Brands” rangsorát. A kutatás célja az, hogy kimutassák a márkák értékét a cégek piaci értékén belül, plusz hogy megértsék, hogy milyen tényezők segítik a márkaérték növekedését. Segítségével a márkatulajdonosok képet kapnak a márka iparági versenypozíciójáról. Az Interbrand kutatói szerint az Identitás (Age of Identity), az Érték (Age of Value) és a Márkatapasztalat (Age of Experience) időszak után a Fogyasztó (Age of You) korszaka - a vásárló és a személyre szabott márkaélmény - áll a globális márkák kommunikációs tevékenységének középpontjában.

Az Interbrand TOP 100-as listája szerint a világ jelenleg legértékesebb márkája az Apple. Értéke 170 milliárd dollár, a növekedési potenciálja sem akármi - 43%-kal ér többet, mint az előző évben. Viszont nem annyira egyértelmű ez, mivel 10 éve még a top10-ben sem volt benne. És az Apple-nek gigantikus reklámkampányai sincsenek. Jelenlegi márkaértéke nagyobb, mint Magyarország 2014-es GDP-je. Vannak azonban nagy mínuszt produkálóak is a listán és új belépők: PayPal (4,2mrd $), Mini (4,2mrd $), Möet Chandon (4,1mrd $), Lenovo (4,1mrd $) mind új belépő.

Egészen más dolog arról beszélgetni, hogy egy márka 15 vagy 20 százalékkal fog nőni, mint arról, hogy egy negyed év alatt miért csökkent a negyedével. A növekedés elősegítése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek az erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével, de a márka iránti lojalitás növelésével is.

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben. További információ: www.brandfestival.hu

(x)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés