hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erős toleranciakampány a Proctertől

A Procter & Gamble társadalmi célú hirdetésnek is beillő szpotot készített Talk About Bias (Beszéljünk az előítéletekről) címmel, amelyben fekete anyák beszélgetnek gyerekeiknek arról, milyen nehézségek, megpróbáltatások és bántalmazások fogják őket érni 2017 Egyesült Államokjában. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A Wavemaker és az Umbrella kampányát a Média és a Social kategóriában díjazták.

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van.

Mi jön a Trónok harca után, mennyivel durvább a lengyel piac a magyarnál, és mi sül ki a streamingpiacon a nagy stúdiók harcából? Dóczi Melindával, az HBO Europe regionális marketing alelnökével beszélgettünk.

Az MMSZ Városmarketing Díjának átadásakor jutalmazták ezen kívül Eger városát és Somogy-megyét is.

Akkor most megnézhetitek a rólatok készült fotókat!

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nem függetlenül a vezérigazgató felmondásától.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni.

Vasárnap 20:25-től lesz látható a csatornán a három ellenzéki főpolgármester-jelölt.

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés