hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a NIF minitenderén

Eredmény született a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő tavaly augusztusban kiírt kommunikációs tenderén. A nettó 26,2 milliós keretösszegű pályázatot a Media Factory nyerte 17,1 millió forintos ajánlatával. A tenderen heten indultak.

hirdetés

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő még tavaly augusztusban írt ki tárgyalás nélküli tendert az M3-as autópálya Nyíregyháza-Vásárosnamény között épülő szakaszának kommunikációjára. A 26,2 millió forint keretösszegű pályázaton a Media Factory nyert 17,1 millió forintos ajánlattal.

A szerződéskötés tervezett időpontja november 18-a volt, azonban az eredmény csak január 12-én került fel a Tender-Értesítőre

A Media Factory mellett még hatan indultak a tenderen, az Insomnia, a Sensation 360, a Nexus, a Double Decker és a Keiok.

(forrás: Tender-Értesítő)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés