hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erdélyi riportok nyerték a Dr. Szegő Tamás fődíját

A díjazottak között az Átlátszó, az Abcúg, az Nlcafé, illetve egy ukrajnai haditudósító blog is.

hirdetés

Huszonegyedszer osztották ki a Dr. Szegő Tamás-díjakat a MÚOSZ-székházában. A díjat évente azoknak a harminc év alatti újságíróknak ítélik oda, akik az írott, illetve az elektronikus média bármely területén megjelenő publikációikban kiállnak azokért, akik képtelenek az érdekeik érvényesítésére. A Dr. Szegő Tamás Díj Alapítványt a néhai jogász, újságíró, rádiós emlékére 1996-ban hozta létre özvegye és a Magyar Újságírók Országos Szövetsége.

Az idei fődíjat egy határon túli szerző, Jakab Villő Hanga kapta, az Átlátszó Erdélyben publikált írásaiért, elsősorban egy gyergyói gyújtogatásról szóló riportjáért. Itt, itt és itt olvashatók a riportok.

A második díjat Neuberger Eszter kapta, ő az abcug.hu munkatársa, és egy Pannonhalmán tanuló, roma diákkal készített interjújáért díjazták. A harmadikat Nádasi Eszter, az nlcafe.hu szerzője a ritka betegségekkel élők sorsának bemutatásáért kapta. Itt, itt és itt olvashatók ezek a cikkek.

A kuratórium oklevelet adott Juhász Dánielnek, a Népszava munkatársának, aki a Heves megyei azbesztszennyezésről készített oknyomozó riportot (itt, itt, itt); Kiss Dánielnek, aki saját blogján közöl haditudósításokat, videókat Kelet-Ukrajnából (pl. itt, itt és itt); Lukács Zoltánnak és Mucsi Attilának, akik a Rács FM börtönrádióban készítenek műsort a fogvatartottaknak; valamint Teczár Szilárdnak a Magyar Narancsban megjelent könyvkritikáiért és interjúiért (itt, itt és itt).

Különdíjat kapott a harmincadik életévét idén betöltő, már többször is Szegő-díjat nyerő Kovács Bálint, az Index munkatársa (1, 2, 3).



(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés