hirdetés

Érdekes új márkák és helyszínek bukkantak fel az idei EFOTT-on

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!