hirdetés

Érdekes új márkák és helyszínek bukkantak fel az idei EFOTT-on

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kerülj képbe a TV2, az RTL és egy médiaügynökségi vezető prezentációjával, aztán nézd meg az RTL, a 444, a Telex, a HVG és a Central képviselőinek beszélgetését a fizetős online kontentről!

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

A rendező, Szász Attila szerint ma már ritka, hogy egy reklám teljes történetet is körbejár.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Magánszemélyek és cégek is nevezhetnek a saját történeteikkel és megoldásaikkal. Nevezz még ma! 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!