hirdetés

Érdekes új márkák és helyszínek bukkantak fel az idei EFOTT-on

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Feszített tempóban kellett elvégezni a munkát, hiszen kevesebb mint egy év állt rendelkezésükre.

Már nemcsak az a probléma, hogy a fiatalok nem védekeznek, hanem hogy egyre kevesebben csinálják egyáltalán.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!