hirdetés
hirdetés
hirdetés

Épületfestő versenyt hirdetett a Visualpower

A Nemzeti Galéria homlokzatára írt ki épületfestési pályázatot a Visualpower. A legjobb 12 pályamunkát a Galériára vetítik ki a Múzeumok Éjszakáján.
hirdetés

A Magyar Nemzeti Galéria B épületének homlokzatára kell 3 perces, zenei aláfestéssel kombinált képanyagot készíteniük azoknak, akik indulni szeretnének a Visualpower által meghirdetett épületfestő versenyen. Ez lehet animáció, videó, montázs, szabadon választott műfajú zenei aláfestéssel.

A legjobb 12 pályaművet levetítik a döntőn, melyet június 19-én, a Múzeumok Éjszakáján rendeznek a Galériánál, itt hirdetik majd ki a győztest is.

A zsűri tagjai Bordos László Zsolt architekturális vetítéssel foglalkozó 3D művész, Káel Csaba filmrendező, Szép Fruzsina, a Sziget programigazgatója, Szirtes János képzőművész, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Vizuális Kommunikáció Tanszékének tanszékvezető tanára és Petrányi Zsolt művészettörténész, a Műcsarnok igazgatója.

Jogi és természetes személyek egyaránt jelentkezhetnek, ehhez egy regisztrációs lapot kell kitölteni. Az anyagok leadása történhet postán és online egyaránt. A technikai feltételek és a kiírás egyéb részletei megtalálhatók a pályázat honlapján.

A pályázati határidő május 21.

(forrás: Visualpower.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés