hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epikus dobszólópárbaj apa és lánya között

Egy brit csomagküldő katalógus készített aranyos karácsonyi reklámot.

hirdetés

Az ajándékkatalógus-piacot erősítő brit Argos vicces kis reklámot dobott ki a karácsonyi szezonra készülődvén (a cég ügynöksége a The&Partnership), miközben a katalógusát átnevezte Book of Dreamsre, azaz Álmok könyvére, amivel finoman jelezni szeretnék, hogy aki náluk vásárol, az biztosan megtalálja szíve vágyát.

A reklámfilm maga úgy kezdődik, hogy egy apuka egy álmos este unottan lapozgatja a kataló álmok könyvét, amiben a kislánya bekarikázott egy gyerekeknek való dobfelszerelést, amitől a fater fantáziája is beindul, a következő pillanatban pedig már a Simple Minds egyik slágerét dobolja teljes átéléssel, miközben a konyhai kiegészítők átalakulnak koncertkellékekké (füstgép, fények, hangládák). A reklám felénél felébred a kislány is, és egy kőkemény dobszólópárbajba kezd az apjával. A végén mindenki tapsol, a színpadról pedig plüssmackók ugrálnak a közönségbe (sajnos csak stagediving céljából, azért a hc/punk bulik nagy sztárja, a headwalk még jobb lett volna).

A feszültséget kedvelő olvasóktól elnézést kérek, ugyanis valójában csak a reklám végén derül ki, hogy a 2019-es katalógust Book of dreamsnek hívják, ha valakinek emiatt elrontottuk a reklámélményét, várjuk egy csésze ír kávéra a szerkesztőségben.

Forrás: Adweek

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés