hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epic Drama néven indít csatornát itthon a Viasat World

A Viasat World a csütörtöki napon bejelentette, hogy Epic Drama néven új tartalommárkát indít Közép- és Kelet-Európában.

hirdetés

A kosztümös drámasorozatokat szolgáltató Epic Drama csatorna a Viasat World több mint 50 piacon fogható 27 előfizetéses csatornát tartalmazó portfolióját és a számos területen elérhető nemlineáris választékát bővíti - olvasható a csatorna közleményében. A december 14-én induló Epic Drama csatorna több mint 600 órányi, nagy költségvetésű, HD-tartalmat kínál dráma műfajokban. A tartalmak mintegy 80 százaléka SVOD-struktúrában (Subscription Video on Demand, tehát előfizetés után online is nézhető tartalom) is elérhető.

A csatorna létrehozását jelentős beruházás alapozta meg, amely során a legjobb tartalmakat és a hozzájuk tartozó jogokat szerezte meg a vállalat, és célzott, stratégiai marketingkampány támogatja majd az elindulást és a további működést.

Az Epic Drama első körben pánregionális műsorszórással lesz elérhető Bulgáriában, Bosznia-Hercegovinában, Csehországban, Észtországban, Görögországban, Horvátországban, Lengyelországban, Lettországban, Litvániában, Macedóniában, Magyarországon, Montenegróban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Törökországban és Ukrajnában. A tervek szerint 2018-ban további bővítés várható.
 
A főműsoridőben sugárzott szinte valamennyi tartalom az elmúlt három évben készült, és a műsorok 70 százaléka kizárólag csak az egyes piacokon látható.
 
Mi az a Viasat World?
A Viasat World 2016-ban jött létre londoni központtal, miután a svéd Modern Times Groupnak egy új versenyjogi szabályozás miatt túl kellett adnia bizonyos tévécsatornákon, köztük a Viasat ismeretterjesztő márkáin, mint a History, a Nature, vagy a Life, vagy a filmeket kínáló TV1000 csatornákon.
 
Magyarországon a Sony Pictures Television Networks két éve vásárolta meg a Modern Times Grouptól a Viasat 3 és Viasat 6 csatornákat, egyúttal – megbízással – átvette a többi, ismeretterjesztő adó hazai képviseletét is. Ez változott meg az idén év elején, amikor a londoni székhelyű Viasat World úgy döntött, hogy saját kezébe veszi ezen csatornák ügyeinek intézését, és így véglegesen elváltak útjaik a Sony Pictures Entertainment cégtől - ezt a Viasat World magyarországi country managere, Horváth Tamás mondta el a Média Kábel Műhold 2017 júniusi számában. 
 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.