hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epic Drama néven indít csatornát itthon a Viasat World

A Viasat World a csütörtöki napon bejelentette, hogy Epic Drama néven új tartalommárkát indít Közép- és Kelet-Európában.

hirdetés

A kosztümös drámasorozatokat szolgáltató Epic Drama csatorna a Viasat World több mint 50 piacon fogható 27 előfizetéses csatornát tartalmazó portfolióját és a számos területen elérhető nemlineáris választékát bővíti - olvasható a csatorna közleményében. A december 14-én induló Epic Drama csatorna több mint 600 órányi, nagy költségvetésű, HD-tartalmat kínál dráma műfajokban. A tartalmak mintegy 80 százaléka SVOD-struktúrában (Subscription Video on Demand, tehát előfizetés után online is nézhető tartalom) is elérhető.

A csatorna létrehozását jelentős beruházás alapozta meg, amely során a legjobb tartalmakat és a hozzájuk tartozó jogokat szerezte meg a vállalat, és célzott, stratégiai marketingkampány támogatja majd az elindulást és a további működést.

Az Epic Drama első körben pánregionális műsorszórással lesz elérhető Bulgáriában, Bosznia-Hercegovinában, Csehországban, Észtországban, Görögországban, Horvátországban, Lengyelországban, Lettországban, Litvániában, Macedóniában, Magyarországon, Montenegróban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Törökországban és Ukrajnában. A tervek szerint 2018-ban további bővítés várható.
 
A főműsoridőben sugárzott szinte valamennyi tartalom az elmúlt három évben készült, és a műsorok 70 százaléka kizárólag csak az egyes piacokon látható.
 
Mi az a Viasat World?
A Viasat World 2016-ban jött létre londoni központtal, miután a svéd Modern Times Groupnak egy új versenyjogi szabályozás miatt túl kellett adnia bizonyos tévécsatornákon, köztük a Viasat ismeretterjesztő márkáin, mint a History, a Nature, vagy a Life, vagy a filmeket kínáló TV1000 csatornákon.
 
Magyarországon a Sony Pictures Television Networks két éve vásárolta meg a Modern Times Grouptól a Viasat 3 és Viasat 6 csatornákat, egyúttal – megbízással – átvette a többi, ismeretterjesztő adó hazai képviseletét is. Ez változott meg az idén év elején, amikor a londoni székhelyű Viasat World úgy döntött, hogy saját kezébe veszi ezen csatornák ügyeinek intézését, és így véglegesen elváltak útjaik a Sony Pictures Entertainment cégtől - ezt a Viasat World magyarországi country managere, Horváth Tamás mondta el a Média Kábel Műhold 2017 júniusi számában. 
 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.