hirdetés
hirdetés
hirdetés

Emlékszik még a Csabai Derelye reklámjára?

hirdetés

Szerkesztőségünk háromnegyede nem emlékezett a magyar reklámtörténet egyik legmeghökkentőbb és legigazabb alkotására, amelyet egy olvasónk szorgos, reklámkincs-kutató utánajárásának és a mindent dokumentáló és archiváló Kantar Media kedvességének köszönhetően most felidézünk. 



A magyar derelyegyártás apoteózisának is beillő és egyben azonnal kultuszt is teremtő reklám 1999-ben készült. Ha minden igaz, akkor a hírhedt "a nagyi ereje a derelye'"-szlogen és a reklám, amely a békéscsabai cégnek 250 százalékos eladási növekedést hozott, Klacsán Gábornak, a Miga Film jelenlegi kreatívigazgatójának köszönhető – ahogy egy 2011-es interjúból kiderül.

A végig keresetlenül feszes tempójú reklámszpotból nehéz egyetlen csúcspontot kiemelni, hiszen nem az a fajta, ahol a királyfalatot hagyja a kreatívigazgató utoljára, hanem teljesen egyértelműen itt egy vaddisznópörkölttel van dolgunk. Nincsen kiszáradó rizs, nincsenek megégett, unalmas szélek, mint a pizzánál. Hanem őszinte, a szafjtja pedig végig egyenletes színvonalú, a fűszerek pont a helyén vannak, a vörösbor pedig épp annyit tesz hozzá, amennyit kell, ráadásul az első falat is ugyanazt az élményt nyújtja, mint az utolsó, és még tunkolni is van kedvünk. 

Nem vitás, hogy a maga nemében mesterművel állunk szemben, egy kreatívigazgatói pályafutás megkerülhetetlen sarokkövével. Ha mégis ki kellene emelni egy jellegzetes, az egész rendezői színészvezetésre jellemző momentumot, amelyből felfesthető lenne egy komplett ars poetica, akkor a 11. másodpercben rávágott "Nem!" szó tekintélyt parancsoló határozottsága mellett is kimért, és a vitát rövidre záró kimondása lenne a hölgy részéről, ahol a - szerintünk nagyon is szándékosan ritmustalan - fáziskésés már-már drámai feszültséget idéz elő a szereplők - hát még a nézők! - között. Pedig ezután még jön a mindent elsöprő érv a gyorsfagyasztott termék mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés