hirdetés
hirdetés
hirdetés

Emlékszik még a Csabai Derelye reklámjára?

hirdetés

Szerkesztőségünk háromnegyede nem emlékezett a magyar reklámtörténet egyik legmeghökkentőbb és legigazabb alkotására, amelyet egy olvasónk szorgos, reklámkincs-kutató utánajárásának és a mindent dokumentáló és archiváló Kantar Media kedvességének köszönhetően most felidézünk. 



A magyar derelyegyártás apoteózisának is beillő és egyben azonnal kultuszt is teremtő reklám 1999-ben készült. Ha minden igaz, akkor a hírhedt "a nagyi ereje a derelye'"-szlogen és a reklám, amely a békéscsabai cégnek 250 százalékos eladási növekedést hozott, Klacsán Gábornak, a Miga Film jelenlegi kreatívigazgatójának köszönhető – ahogy egy 2011-es interjúból kiderül.

A végig keresetlenül feszes tempójú reklámszpotból nehéz egyetlen csúcspontot kiemelni, hiszen nem az a fajta, ahol a királyfalatot hagyja a kreatívigazgató utoljára, hanem teljesen egyértelműen itt egy vaddisznópörkölttel van dolgunk. Nincsen kiszáradó rizs, nincsenek megégett, unalmas szélek, mint a pizzánál. Hanem őszinte, a szafjtja pedig végig egyenletes színvonalú, a fűszerek pont a helyén vannak, a vörösbor pedig épp annyit tesz hozzá, amennyit kell, ráadásul az első falat is ugyanazt az élményt nyújtja, mint az utolsó, és még tunkolni is van kedvünk. 

Nem vitás, hogy a maga nemében mesterművel állunk szemben, egy kreatívigazgatói pályafutás megkerülhetetlen sarokkövével. Ha mégis ki kellene emelni egy jellegzetes, az egész rendezői színészvezetésre jellemző momentumot, amelyből felfesthető lenne egy komplett ars poetica, akkor a 11. másodpercben rávágott "Nem!" szó tekintélyt parancsoló határozottsága mellett is kimért, és a vitát rövidre záró kimondása lenne a hölgy részéről, ahol a - szerintünk nagyon is szándékosan ritmustalan - fáziskésés már-már drámai feszültséget idéz elő a szereplők - hát még a nézők! - között. Pedig ezután még jön a mindent elsöprő érv a gyorsfagyasztott termék mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés