hirdetés
hirdetés
hirdetés

Emeletes buszok Pesten?!

DINKS. Dual Income No Kids – azaz olyan célcsoport, amelyben két, jövedelemmel rendelkező felnőtt gyerek nélkül él. Tudta? Jim Surmanek médiás kézikönyvében ilyen és ennél ismertebb fogalmak, rövidítések és szakkifejezések definíciói találhatóak.
hirdetés
Az nyilván nem lep meg senkit, hogy a GRP a Gross Rating Point rövidítése, vagy hogy az OTS az Opportunity to See-t jelenti. Ennél már érdekesebb, hogy a legalább ilyen gyakran használt ESOMAR kifejezés is egy rövidítés valójában: European Society for Opinion and Marketing Research, így hangzik az eredeti név. Az Advertising Media A to Z című kézikönyv a médiatervezésben, -vásárlásban és -kutatásban használt amerikai szakkifejezések és rövidítések definícióit adja meg. Benne vannak a legalapvetőbb médiafogalmak, de ezeken kívül a meghatározó amerikai piaci szereplőkről, üzleti modellekről és speciális médiahasználati lehetőségekről is találunk benne szócikkeket.

Jól jöhet, ha nem jut épp eszünkbe egy-egy kifejezés, pedig már hányszor olvastuk, vagy ha egy Londonból érkezett e-mailnél éppen nem értjük, miért kérdik, hány „double-decker” van Budapesten. Ilyenkor jó tudni: a központban nem arra kíváncsiak, hány emeletes busz jár a fővárosban, hanem azokat az óriásplakáthelyeket nevezik double-deckernek, ahol két tábla helyezkedik el egymás felett.

Nem valószínű, hogy kollégáink nap mint nap zargatnak majd minket, adjuk kölcsön ezt a kiadványt, de könnyen lehet, hogy 15 percre felkelti az érdeklődésüket, ha meglátják az íróasztalunkon.

Médiaügynökségeknek kötelező, ügyfeleiknek és a kreatívoknak hasznos – hadd lepődjenek meg a médiások, ha a legközelebbi prezentáció alkalmával befejezzük az egyik magyarázó félmondatukat!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés