hirdetés
hirdetés
hirdetés

Emeletes buszok Pesten?!

DINKS. Dual Income No Kids – azaz olyan célcsoport, amelyben két, jövedelemmel rendelkező felnőtt gyerek nélkül él. Tudta? Jim Surmanek médiás kézikönyvében ilyen és ennél ismertebb fogalmak, rövidítések és szakkifejezések definíciói találhatóak.
hirdetés
Az nyilván nem lep meg senkit, hogy a GRP a Gross Rating Point rövidítése, vagy hogy az OTS az Opportunity to See-t jelenti. Ennél már érdekesebb, hogy a legalább ilyen gyakran használt ESOMAR kifejezés is egy rövidítés valójában: European Society for Opinion and Marketing Research, így hangzik az eredeti név. Az Advertising Media A to Z című kézikönyv a médiatervezésben, -vásárlásban és -kutatásban használt amerikai szakkifejezések és rövidítések definícióit adja meg. Benne vannak a legalapvetőbb médiafogalmak, de ezeken kívül a meghatározó amerikai piaci szereplőkről, üzleti modellekről és speciális médiahasználati lehetőségekről is találunk benne szócikkeket.

Jól jöhet, ha nem jut épp eszünkbe egy-egy kifejezés, pedig már hányszor olvastuk, vagy ha egy Londonból érkezett e-mailnél éppen nem értjük, miért kérdik, hány „double-decker” van Budapesten. Ilyenkor jó tudni: a központban nem arra kíváncsiak, hány emeletes busz jár a fővárosban, hanem azokat az óriásplakáthelyeket nevezik double-deckernek, ahol két tábla helyezkedik el egymás felett.

Nem valószínű, hogy kollégáink nap mint nap zargatnak majd minket, adjuk kölcsön ezt a kiadványt, de könnyen lehet, hogy 15 percre felkelti az érdeklődésüket, ha meglátják az íróasztalunkon.

Médiaügynökségeknek kötelező, ügyfeleiknek és a kreatívoknak hasznos – hadd lepődjenek meg a médiások, ha a legközelebbi prezentáció alkalmával befejezzük az egyik magyarázó félmondatukat!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés