hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Emap Radio - „A rádió nem halott!”

A rádiózás jövőjéről beszélt Mark Story, a Emap Radio ügyvezető igazgatója a Cannes-i reklámfesztivál első napján. Az előadás nem okozott csalódást: arról szólt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog.
hirdetés
„Ritkán vagyok ébren vasárnap délelőtt 11-kor, már csak ezért is megérte elvállalni ezt az előadást” - kezdte előadását egy személyes történettel Mark Story. A szakember arról beszélt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog. Mindez természetesen igaz, csak a kihívások jöttek mentek az elmúlt évtizedekben, ami Mark Story szerint különösen széppé teszi a rádiózást. A legfrissebb kérdések: iPod, internet, mobiltelefon, Digital Audio Broadcasting (DAB), zeneipari válságtényezők.

Az Emap Radio vezetője szerint ez utóbbi komolyan érinti a rádiókat, főleg a kereskedelmi adókat, akik alapvetően a reklámszpotokból élnek. Szerinte azonban pánikra semmi ok: eszközre specifikus tartalmat kell gyártani és az emberek hallgatni fogják. Példaként az iPodra tölthető tetszőleges időpontban meghallgatható reggeli showműsort említette, illetve az interneten elérhető rádiók egyéb médiaspecifikus tartalomszolgáltatását. Szerinte ezzel meg lehet tartani a munkahelyi rádiózókat. Szintén az internetnek köszönhető, hogy a kisebb célközönség igényeinek szóló rádiók is megerősödhetnek. „A személyes rádiózásra mindig lesz igény” - állította Mark Story, aki állítását a Pandora vagy a Last FM népszerű internetes rádiók sikerével támasztotta alá.

A szakember a rádiók bevételi oldalán nem a hagyományos hirdetéséket képzeli el, sokkal inkább az on-air promóciókat és mindent, ami a tartalommal függ össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.