hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Emap Radio - „A rádió nem halott!”

A rádiózás jövőjéről beszélt Mark Story, a Emap Radio ügyvezető igazgatója a Cannes-i reklámfesztivál első napján. Az előadás nem okozott csalódást: arról szólt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog.
hirdetés
„Ritkán vagyok ébren vasárnap délelőtt 11-kor, már csak ezért is megérte elvállalni ezt az előadást” - kezdte előadását egy személyes történettel Mark Story. A szakember arról beszélt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog. Mindez természetesen igaz, csak a kihívások jöttek mentek az elmúlt évtizedekben, ami Mark Story szerint különösen széppé teszi a rádiózást. A legfrissebb kérdések: iPod, internet, mobiltelefon, Digital Audio Broadcasting (DAB), zeneipari válságtényezők.

Az Emap Radio vezetője szerint ez utóbbi komolyan érinti a rádiókat, főleg a kereskedelmi adókat, akik alapvetően a reklámszpotokból élnek. Szerinte azonban pánikra semmi ok: eszközre specifikus tartalmat kell gyártani és az emberek hallgatni fogják. Példaként az iPodra tölthető tetszőleges időpontban meghallgatható reggeli showműsort említette, illetve az interneten elérhető rádiók egyéb médiaspecifikus tartalomszolgáltatását. Szerinte ezzel meg lehet tartani a munkahelyi rádiózókat. Szintén az internetnek köszönhető, hogy a kisebb célközönség igényeinek szóló rádiók is megerősödhetnek. „A személyes rádiózásra mindig lesz igény” - állította Mark Story, aki állítását a Pandora vagy a Last FM népszerű internetes rádiók sikerével támasztotta alá.

A szakember a rádiók bevételi oldalán nem a hagyományos hirdetéséket képzeli el, sokkal inkább az on-air promóciókat és mindent, ami a tartalommal függ össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók