hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvis Budapesten

Biciklisfutárok hátizsákjára terveztek utazó kiállítást. A rendhagyó megoldással Weiler Péter Elvis Budapesten című munkáját mutatják be.
hirdetés

Weiler Péter grafikus felkérte a Hajtás Pajtást, biztosítson felületet kiállítása számára a futárok hátizsákján. Az Elvis Budapesten című most megjelenő képeslap- és poszterkollekció képei így egy nap akár 80 km-t is utazhatnak a fővárosban, egyfajta mozgó galériaként.

A képeslapok és poszterek a Százszorkép kiadó gondozásában jelennek meg. A kilenc különböző képeslapon az idén 75 éves Elvis Presley képzeletbeli budapesti látogatása elevenedik meg. Olyan ismert helyszíneken jelenik meg, mint a Citadella, az Erzsébet-híd vagy a Moszkva tér.

Négy képből poszter is fog készülni, és egy online szavazás után döntik el, hogy mely képekkel folytatják majd a sorozatot.


A Kép keréken egyben egy jótékonysági kezdeményezés is, Weiler a kiállításaival már évek óta segíti különböző közalapítványok működését. Az idei kedvezményezett a Látó-Tér közhasznú alapítvány, akik vak emberek segítésével foglalkoznak.

Az esemény sajtótájékoztatója április 6-án lesz a Műcsarnok lépcsőjén. A kiállítást Elvis Presley nyitja meg.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés