hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvették a TBWA\Paris cannes-i bronzát

Visszavették a cannes-i bronzot a TBWA\Paris ügynökségtől, miután kiderült, hogy a print kategóriában díjazott, az Amnesty Europe-nak készített munka Cannes előtt nem is jelent meg újságban. Ez nem az első eset idén: egy produkciós cég a maga szakállára forgatott reklámfilmmel, az ügyfél tudta nélkül nyert.
hirdetés

Visszavonta a TBWA Paris-nak nyomtatott kategóriában ítélt aranyat a Cannes Lions reklámfesztivál vezetése: a díjazott munkák kapcsán kialakult vita után vizsgálatot indítottak, amely kiderítette, hogy a munka 2007 márciusa és 2008 áprilisa között nem jelent meg nyomtatásban, így nem teljesítette a nevezési feltételt.

A közlemény szerint az ügynökség elfogadta a döntést. Csak a print kategóriában emellett 3 aranya és 4 bronza maradt a TBWA párizsi irodájának, az aranyakat a különböző Henkel-termékeknek készített munkákkal nyerték, a bronzok ugyanezen termékek hirdetéseiért, illetve egy AIDS-figyelemfelkeltő kampányért jártak.

Ez nem az első zűrös ügy a 2008-as fesztivál után: korábban az Epoch nevű produkciós cégről derült ki, hogy a bronzot érdemelt, a JC Penney áruházláncnak készített szpot az ügyfél és az ügynökség, a Saatchi&Saatchi New York tudta nélkül készült, ugyanakkor az ügynökség több volt munkatársának közreműködésével – ezt a bronzot is elvették.

A Cannes Lionsról írt helyszíni összefoglalónkat itt olvashatja.

A Kreatív szeptemberi számában egy átfogó cikkben foglalkozunk a kamugyanús reklámokkal.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés