hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvették a TBWA\Paris cannes-i bronzát

Visszavették a cannes-i bronzot a TBWA\Paris ügynökségtől, miután kiderült, hogy a print kategóriában díjazott, az Amnesty Europe-nak készített munka Cannes előtt nem is jelent meg újságban. Ez nem az első eset idén: egy produkciós cég a maga szakállára forgatott reklámfilmmel, az ügyfél tudta nélkül nyert.
hirdetés

Visszavonta a TBWA Paris-nak nyomtatott kategóriában ítélt aranyat a Cannes Lions reklámfesztivál vezetése: a díjazott munkák kapcsán kialakult vita után vizsgálatot indítottak, amely kiderítette, hogy a munka 2007 márciusa és 2008 áprilisa között nem jelent meg nyomtatásban, így nem teljesítette a nevezési feltételt.

A közlemény szerint az ügynökség elfogadta a döntést. Csak a print kategóriában emellett 3 aranya és 4 bronza maradt a TBWA párizsi irodájának, az aranyakat a különböző Henkel-termékeknek készített munkákkal nyerték, a bronzok ugyanezen termékek hirdetéseiért, illetve egy AIDS-figyelemfelkeltő kampányért jártak.

Ez nem az első zűrös ügy a 2008-as fesztivál után: korábban az Epoch nevű produkciós cégről derült ki, hogy a bronzot érdemelt, a JC Penney áruházláncnak készített szpot az ügyfél és az ügynökség, a Saatchi&Saatchi New York tudta nélkül készült, ugyanakkor az ügynökség több volt munkatársának közreműködésével – ezt a bronzot is elvették.

A Cannes Lionsról írt helyszíni összefoglalónkat itt olvashatja.

A Kreatív szeptemberi számában egy átfogó cikkben foglalkozunk a kamugyanús reklámokkal.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés